علیزاده: باید سطح پوشش فوتبال آموزان را به ۴۰ هزار نفر برسانیم

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۶:۱۹
کد خبر: ۲۹۲۴۹۳
علیزاده: باید سطح پوشش فوتبال آموزان را به ۴۰ هزار نفر برسانیم
رئیس آکادمی ملی فوتبال در دومین نشست مسئولان فستیوال مدارس فوتبال استانها سخنرانی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، سازماندهی فوتبال پایه را علیرغم مشکلاتی که وجود داشت، در دست گرفتیم و با فعالیتهای هر ساله در این زمینه سعی بر آن داریم تا مشکلات را رفع کنیم. بعد از تدوین آیین نامه مدارس فوتبال و با کمک شما مسئولان مدارس فوتبال برنامه های خود را اجرا کردیم. نسخه جدید این آیین نامه در اختیار هیات رئیسه فدراسیون قرار خواهد گرفت تا پس از تصویب، آن را در اختیار استانها قرار دهیم تا با آخرین قوانین و علم به روز، مدارس فوتبال استانها فعالیتهای خود را پیگیری کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در سال اول 25 هزار فوتبال آموز را پوشش دادیم. در سال دوم نزدیک به 33 هزار نفر، سطح پوشش فوتبال آموزان در مدارس فوتبال بود و امسال قصد داریم تا این تعداد را به 40 هزار نفر برسانیم. برای اینکه تعداد فوتبال آموزان در هر سال افزایش داشته باشد باید هدف گذاری کرده و طبق برنامه پیش برویم.
 
رئیس آکادمی ملی فوتبال در ادامه درباره کارت عضویت مدارس فوتبال گفت: در سال گذشته در بخش سازماندهی کارت عضویت مدارس فوتبال، حدود 3 هزار نفر به عضویت درآمدند و امسال قصد داریم شاهد عضویت بین 15 تا 20 هزار نفر باشیم.

علیزاده در پایان گفت: در نشست های شورای آکادمی مرتبا برنامه ها و گزارش های خود را در زمینه مدارس فوتبال و فوتبال پایه ارائه می کنیم تا بتوانیم با حمایت در این خصوص، شاهد رشد و گسترش فوتبال پایه باشیم. همچنین طبق تفاهم نامه ای که با یک انتشارات صورت گرفته است، از این پس چاپ و نشر کتاب های آموزشی در خصوص فوتبال و فوتبال پایه را در دستور کار خواهیم داشت تا مربیان و مدارس فوتبال با در دست داشتن آخرین قوانین و اطلاعات، فعالیتهای خود را پیگیری کنند. ضمن اینکه طرح ایجاد آکادمی های استانها را در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح خواهیم کرد تا پس از تایید نهایی و تصویب آن، اقدامات این طرح را در استانها به مرحله اجرا درآوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز