در آینده شاهد کمک های بیش تر وزارت ورزش خواهیم بود

یاقوتی: مسئولین فینا از میزبانی ایران شگفت زده شدند

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۶:۴۷
کد خبر: ۲۹۲۶۱۴
یاقوتی: مسئولین فینا از میزبانی ایران شگفت زده شدند
نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: مسابقات فیناترافی با همت کارکنان همین فدراسیون و بدون استفاده از نیروهای خارج از سازمان برگزار شد

به گزارش سرویس ورزشی برنا،  با وجود گذشت ۲ هفته از پایان رقابت های فیناترافی که به میزبانی ایران در مجموعه ورزشی شهید شیرودی و استخر قهرمانی ۹ دی برگزار شد،این رویداد جهانی همچنان مورد بازتاب قرار دارد.

احمد یاقوتی با ابراز رضایت از برگزاری این مسابقات به میزبانی ایران گفت: خوشبختانه ما سابقه برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا را در سال گذشته داشتیم که همین موضوع باعث شد ما بتوانیم برای میزبانی فیناترافی تجربه لازم را کسب کنیم. مسابقات فیناترافی را در حالی برگزار کردیم که همه همکاران تلاش کردند تا کاستی های میزبانی قبلی در این مسابقات به کلی برطرف شود که الحق و الانصاف هم وضعیت به خوبی پیش رفت.

وی افزود: مسئولان فینا  زمانیکه برگزاری مسابقات را از نزدیک دیدند باور نمی کردند که ایران بتواند چنین مسابقاتی را در این سطح برگزار نماید و به نوعی آنها از میزبانی کشورمان بسیار شگفت زده شدند. آقای لونزی و سایر همکارانش تاکید داشتند که این مسابقات بدون تردید در اوج نظم و هماهنگی انجام شد و حتی نامه قدرانی و تشکر خود را نیز به فدراسیون شنا ارسال کردند.

نایب رییس فدراسیون با اشاره به همدلی پرسنل فدراسیون برای برگزاری این رقابت ها عنوان کرد: مسابقات فیناترافی با همت کارکنان همین فدراسیون و بدون استفاده از نیروهای خارج از سازمان برگزار شد و با توجه به رضایت به وجود آمده مطمئن باشید ستاد برگزاری مسابقات به صورت دائمی برای انجام سایر رقابت ها به کار خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: تمام امور در ستاد برگزاری مسابقات از همان ابتدا برنامه ریزی شده پیش رفت به طوریکه در اقدامی بی سابقه ما توانستیم ۲۰۰ ویزا برای میهمانان در موعد مقرر اخذ کنیم تا بدون هیچ مشکلی مسابقات برگزار شود از سوی دیگر وقتی تیم های خارجی در ایران حضور یافتند از امنیتی که در کشورمان وجود داشت و ذهنیتی که قبلاً توسط رسانه های غربی برای آنها ایجاد شده بود به کلی شگفت زده شدند و برخی از آنها خواستار تمدید مدت حضورشان در ایران بودند.

نایب رییس فدراسیون درباره انتقادات مطرح شده مبنی بر اینکه مسابقات فیناترافی اهمیت چندانی نداشت، اظهار کرد: چطور می شود زمانیکه ایران در مسابقات ۲۰۰۷ عنوان سومی را از آن خود می کند آقایان آن را در بوق و کرنا کرده و آن را برترین مسابقات فینا به رسانه ها اعلام می کنند اما اکنون که ایران قهرمان این مسابقات شده حتی حاضر نمی شوند مقام به دست آمده را با مقام سومی قیاس کنند؟ دوستانی که انتقاد می کنند حتی یکبار هم بازی هایی که در استخر ۹ دی برگزار شد تا از نزدیک مشاهده نکردند اما لب به انتقاد گشودند.

وی درباره دیدگاه کنونی وزارت ورزش نسبت به فدراسیون گفت: خوشبختانه با انجام ۲ میزبانی مطلوب از سوی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو اکنون مسئولان وزارت ورزش توجه بیشتری به این فدراسیون دارند و مطمئن باشید در ادامه شاهد کمک های بیشتری از سوی آنها خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز