در آستانه میزبانی لیگ جهانی والیبال

بازدید مدبر از سالن ۱۲ هزار نفری آزادی

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۸:۳۰
کد خبر: ۲۹۲۷۹۶
بازدید مدبر از سالن ۱۲ هزار نفری آزادی
در آستانه میزبانی کشورمان در لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و رییس فدراسیون والیبال امروز سه شنبه ۲۶ خرداد از آخرین وضعیت آماده سازی سالن 12هزارنفری آزادی بازدید کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهندس مدبر صبح امروز با حضور در مجموعه ورزشی آزادی ضمن بازدید از کلیه قسمت‌های فنی و تاسیساتی سالن 12هزارنفری، جلسه‌ای را با مدیر این مجموعه و داورزنی رییس فدرسیون والیبال کشورمان برگزار نمود. در این جلسه نیکوخصال، گزارشی درباره آخرین وضعیت آماده سازی سالن 12هزارنفری، خدمت مدیرعامل ارائه کرد.

سپس مهندس مدبر راهی سالن 12هزارنفری شد تا در آستانه میزبانی کشورمان در لیگ جهانی والیبال که قرار است از جمعه هفته جاری در این سالن برگزار شود، در جریان آخرین وضعیت آماده سازی آن قرار گیرد. وی دستور داد تا شرایط را طوری آماده کنند که مردم، مسئولان و خبرنگاران در شرایط آرامی از این مسابقات بزرگ لذت ببرند.

جایگاه تماشاگران و VIP، اسکوربرد، سیستم‌های صوت و نور، رنگ آمیزی و زیباسازی سالن و همچنین تاسیسات فنی سالن، جزو بخشهایی بودند که مورد بازدید مدیرعامل شرکت قرار گرفت. گفتنی است در این بازدید خمارلو مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی نیز ایشان را همراهی نمود.

شایان ذکر است تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۹ خردادماه در هفتمین مسابقه خود در لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ میزبان تیم ملی آمریکا خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز