رای نوروزی صادر شد

از آموزش به کشتی گیران تا جریمه نقدی

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۲۰:۵۳:۳۳
کد خبر: ۲۹۳۱۸۸
از آموزش به کشتی گیران تا جریمه نقدی
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی ایران، رای خود را در مورد امید نوروزی اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نادر شکری رئیس کمیته انضباطی و حقوقی فدراسیون کشتی ایران با تایید این خبر گفت: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی عصر روز چهارشنبه با حضور تمامی اعضاء و با دعوت از امید نوروزی برای بررسی اتفاقات پیش آمده در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی در مشهد، برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این نشست پس از شنیدن صحبت های امید نوروزی اعضای کمیته انضباطی با در نظر گرفتن شرایط وی بعنوان یک قهرمان المپیک و جهان، رای خود با رعایت جنبه اخلاقی وتادیبی احکام  مربوطه ، صادر کردند.

شکری خاطرنشان کرد: بر اساس رای کمیته انضباطی که بدوی و قابل استیناف می باشد، امید نوروزی  می باید به مدت ٦ هفته، حداکثر طی مدت ٦ ماه با حضور در استان های مستعد کشتی فرنگی کشور(بنا به تشخیص فدراسیون)، با مربیان ذیربط آن استان، برای آموزش کشتی فرنگی به  کشتی گیران با استعداد نوجوان و نونهال آن استان ذیربط،  همراهی و همکاری نماید. 

ارائه گواهی از هیئت کشتی استان ذیربط  که به تایید مرجع نظارتی در فدراسیون کشتی  برسد، ملاک اتمام اجرای حکم یاد شده  خواهد بود. وی همچنین به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردیده است. حضور مجدد ایشان در میادین رقابتهای داخلی و خارجی کشتی منوط به اجرای احکام یاد شده خواهد بود.

نظر شما