هر تیمی کمتر اشتباه کند به برتری می رسد

داورزنی: با ۱۲ تا ۱۴ امتیاز در خانه صعود می کنیم

۱۳۹۴/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۵:۰۷
کد خبر: ۲۹۳۳۵۸
داورزنی: با ۱۲ تا ۱۴ امتیاز در خانه صعود می کنیم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: نتیجه مسابقه بستگی به شرایط داخل میدان دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره بازی امشب ایران و آمریکااظهارداشت: کادر فنی، بازیکنان و فدراسیون، هر اقدامی را که برای آمادگی تیم ملی والیبال لازم بود انجام داده اند و امیدوارم در دو مسابقه مقابل آمریکا و با حمایت تماشاگران بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

وی افزود: انتظار خود تیم این است که بازی خوبی ارائه کند اما نتیجه مسابقه بستگی به شرایط داخل میدان دارد و هر تیمی که کمتر اشتباه کند می تواند به پیروزی برسد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: اینکه بگوییم ایران باید در مسابقات خانگی خود آمریکا را شکست بدهد درست نیست و اسلوبودان کواچ و سعید معروف هم در نشست خبری دیروز به غیر قابل پیش بینی بودن نتیجه در ورزش اشاره کردند.

دو دیدار برگشت تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا، ساعت 21 امشب و یکشنبه شب برگزار می شود.

وی در پاسخ به این سوال که پیروزی ایران مقابل روسیه به دلیل ضعیف بودن این تیم رقم خورد یا قدرت تیم ملی کشورمان؟ گفت: روسیه فقط موزیرسکی نیست.این تیم همه بازیکنان خود را مقابل ایران در اختیار داشت و سرمربی روسیه هر کاری برای پیروزی انجام داد. پس از مسابقه هم به حدی ناراحت بود که 40 دقیقه در سالن نشسته بود و فکر می کرد.

داورزنی خاطرنشان کرد: اگر از 18 امتیاز شش مسابقه خانگی خود، 12 تا 14 امتیاز کسب کنیم می توانیم به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز