حاشیه‌های بازی والیبال ایران – آمریکا/۱

دوربین شکست!/ آمریکایی ها شوکه شدند

۱۳۹۴/۰۳/۲۹ - ۲۰:۲۹:۱۹
کد خبر: ۲۹۳۴۴۵
دوربین شکست!/ آمریکایی ها شوکه شدند
دو ساعت قبل از آغاز مسابقه تیم های والیبال ایران و آمریکا سالن 12 هزار نفری آزادی پر شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا بازی والیبال ایران و آمریکا از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

 

طبق انتظار سالن 12 هزار نفری از چند ساعت باقی مانده به بازی پر شد. درب های سالن از ساعت از ساعت 16 و 30 دقیقه یعنی چهار و نیم ساعت قبل از مسابقه  به روزی تماشاگران باز و کمتر از دو ساعت ظرفیت سالن کامل شد به گونه ای که دو ساعت مانده به آغاز بازی سالن آزادی دیگر جای سوزن انداختن نداشت و لبریز از تماشاگر شده بود و تماشاگران حتی روی پله های سیمانی سالن نیز نشسته بودند.

نیروهای یگان ویژهاز ساعات اولیه صبح در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و تدابیر شدیدی را برای کنترل جمعیت اتخاذ کرده بودند. به طوری از یک ساعت قبل از شروع مسابقه ورود خبرنگاران هم با مشکل مواجه شد و مامورین انتظامی برای ورود افراد دارای ID کارت به سالن سختگیری می کردند! حتی برخی از نیروهای حراست و یگان ویژه با خبرنگاران درگیر شدند. برخورد سختگیرانه نیروهای حراست حتی در جایگاه ویژه نیز ادامه داشت. به طوری که دوربین HD مستقر در این جایگاه در شلوغی شکست.

برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی آمریکا ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه وارد زمین مسابقه شدند و از جمعیت حاضر در سالن و سر و صداهای مردم تقریبا شوکه شدند. همزمان با ورود آنان یک قسمت از صندلی های سالن که تا آن لحظه خالی نگه داشته شده بود، برای مردم باز شد و هجوم تماشاگران برای رسیدن به این قسمت به گونه ای بود که کادر فنی تیم آمریکا به این موضوع را به یکدیگر نشان می دادند.

گروه داوری شامل سیمونه سانتی از ایتالیا به عنوان داور اول و آرتور دی گیاکوم از بلژیک به عنوان داور دوم ساعت ۱۹ و ۳۰ وارد سالن شدند و امکانات ویدیو چک را برای آخرین بار چک کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز