حاشیه‌های بازی والیبال ایران – آمریکا/۲

ادای احترام به شهدای غواص/ خوش و بش کواچ و اسپراو

۱۳۹۴/۰۳/۲۹ - ۲۰:۳۶:۵۹
کد خبر: ۲۹۳۴۴۸
ادای احترام به شهدای غواص/ خوش و بش کواچ و اسپراو
به گزارش سرویس ورزشی برنا بازی والیبال ایران و آمریکا از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 14 بازیکن ایران برای دو دیدار با آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی اعلام کرد که بر این اساس سعید معروف، سید محمد موسوی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میزرزاجانپور، مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، امیر غفور، محمدحسن صنوبر، محمد جواد معنوی نژاد، میلاد عبادی پور، مهدی مرندی و علی شفیعی 14 بازیکن ایران در این دو مسابقه خواهند بود. همچنین حمزه زرینی و سامان فائزی که در ترکیب ١٤ نفره حضور ندارند، در کنار زمین نشسته‌اند.

با ورود بازیکنان تیم ملی ایران به زمین جمعیت حاضر در سالن با ورود بازیکنان به زمین یکصدا تیم ملی ایران را تشویق می کردند. تماشاگران تک تک بازیکنان را تشویق کردند و بازیکنان هم از ابراز احساسات آنها تشکر کردند.

در حین گرم کردن بازیکنان کواچ با جان اسپرو، سرمربی آمریکا خوش و بش کرد.

بنرهای بزرگی از تصاویر ۱۵ ملی پوش والیبال ایران از سقف سالن ۱۲هزار نفری آویزان شده است.

حنیف عمران‌زاده بازیکن استقلال و مهدی پاکدل و حمید فرخ‌نژاد بازیگران سینما و تلویزیون نیز در جایگاه ویژه سالن والیبال حضور پیدا کردند. فریدون آسرایی از خوانندگان پاپ ایران به اجرای موسیقی زنده برای تماشاگران حاضر در سالن پرداخت.

خودروهایی که برای تبلیغ کنار زمین قرار داده شده بود، قبل از این مسابقه از محل سالن خارج شد.

داگلاس بیل رئیس فدراسیون والیبال آمریکا در کنار زمین و پشت تابلوهای تبلیغاتی حضور دارد.

در گوشه ای از سالن ۱۲ هزار نفری برای گرامیداشت یاد شهدای غواص جایگاه های با عدد ۱۷۵ درست کردند. فدراسیون والیبال پیش از مسابقه تیم های ملی ایران و آمریکا مراسمی خاصی برای گرامیداشت رشادت 275 غواص و خط شکن دریادل برگزار کرد و بازیکنان تیم ملی با ادای شاخه گل به مقام شامخ شهدای غواص ادای احترام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز