هجده بازیکن به اردوی ششم دعوت شدند

۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۴:۰۰
کد خبر: ۲۹۴۵۲۶
هجده بازیکن به اردوی ششم دعوت شدند
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان 18 بازیکن را به ششمین اردوی آماده سازی این تیم که از روز پنج شنبه چهارم تیر آغاز می شود، دعوت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر جهان از 20 شهریورماه امسال به میزبانی مکزیک آغاز می شود و تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای این رقابت ها آماده می کند.

پنجمین اردوی آمادگی این تیم که از ۱۶ خردادماه در سالن والیبال فدراسیون آغاز شده بود، دوشنبه شب به پایان رسید و فرهاد نفرزاده سرمربی این تیم ۱۸ بازیکن را برای حضور در اردوی ششم دعوت کرد.

دعوت شدگان باید تا ظهر روز پنج شنبه چهارم تیرماه خود را به سرپرست تیم ملی والیبال جوانان در خوابگاه فدراسیون والیبال معرفی کنند تا ششمین اردوی آماده سازی از عصر همان روز آغاز شود.

اسامی ۱۸ بازیکن دعوت شده از سوی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان به ششمین مرحله اردوی آماده سازی به قرار زیر است:

حمید حمودی، معین معینی فر، علیرضا انصاری، امین اسمعیل نژاد، جابر اسماعیل پور، محمد علی پیران، سلیم چپرلی، عباس عظیمی، سهند اله وردیان، محمدرضا عوض پور، رحمان تقی زاده، عبدالله محمد آلق، مهرداد شیبانی، محمد دلیری، محمد فروغی، محمد امین حیدری، جواد حکمتی و امین عبدالهی.

فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، عباسعلی میرحسینی و آرش کمالوند (مربیان)، طاهر گرافر(بدنساز)، میرابوالفضل معصوم زاده (پزشکیار)، سعید ضیغمی (فیزیوتراب)، حسین خوریانی (آنالیزور)، محمد صالحی (ماساژور) و علیرضا فداکار به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال جوانان را در این اردو همراهی می کنند.

ششمین اردوی تیم ملی والیبال جوانان به مدت ۱۱ روز پیگیری خواهد شد.

نظر شما