مهدی پاشازاده در گفتگو با برنا:

گزینه داخلی برای استقلال بهتر بود

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۲۳:۵۵:۲۴
کد خبر: ۲۹۴۶۶۳
گزینه داخلی برای استقلال بهتر بود
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: گمان می‌کنم گزینه داخلی در این برهه زمانی برای استقلال بهتر بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال در لیگ پانزدهم با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی ابتدا درباره انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال تنها به گفتن یک کلمه اکتفا کرد و گفت: تبریک می گویم.

پاشازاده در ادامه درباره اینکه در این برهه زمانی یک گزینه داخلی می توانست بهتر کمک کند یا خارجی، خاطرنشان کرد: من گمان می کنم گزینه داخلی بهتر بود. خیلی مسائل در این انتخاب دخیل بود. از کمبود زمان تا آشنایی با فرهنگ و از این جور مسائل که به نظرمن باعث می شود تا به این نتیجه برسیم گزینه داخلی در این برهه بیش تر به کار استقلال می آید.

وی درباره اینکه هیئت مدیره استقلال عقیده داشته گزینه های داخلی جوان نمی توانند به استقلال کمک کنند؛ اظهار داشت: آینده همه چیز را در این رابطه مشخص می کند. به هر حال هر کسی نظر و عقیده ای دارد و باید  به آن احترام گذاشت.

پاشازاده در واکنش به اجتماع هواداران جلوی درب باشگاه استقلال و خواسته شان مبنی بر اینکه مظلومی او را به عنوان یکی از دستیارانش انتخاب کند؛ گفت: این لطف هواداران است اما در این رابطه هیچ نظری ندارم. حداقل فعلا ترجیح می دهم سکوت کنم.

مدافع سابق باشگاه استقلال و تیم ملی ایران درباره کمبود زمانی که استقلال با آن تا شروع لیگ روبروست، گفت: صد در صد این کمبود زمان می تواند مشکل ساز شود. اما کسی که مسئولیت تیم را قبول کرده است خودش هم باید چاره ای بیندیشد و این مشکل را برطرف کند تا ضربه ای به تیم وارد نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز