معینی: در دوره‌های بین‌المللی، آخرین دستاوردهای فوتبال تدریس می‌شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۹۴۸۸۶
سرپرست کمیته جوانان درباره برگزاری دوره آموزشی مربیگری بین المللی که به میزبانی ژاپن اواخر تیرماه سال جاری برگزار می شود، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هر دو سال یکبار و به منظور به روز کردن اطلاعات مربیگری، دوره های بین المللی را برگزار می کند تا کمیته های آموزش و جوانان با در دست داشتن آخرین قوانین و اطلاعات، با سیستم های جدید آموزشی آشنا شوند.

وی در ادامه بیان کرد: در این دوره های بین المللی، تمامی تغییرات آموزشی در رده های مختلف سنی آموزش داده می شود تا روند فوتبال در آسیا صعودی باشد. در واقع فوتبال آسیا تحت پوشش مدرسانی است که با در اختیار گذاشتن علم به روز، به فدراسیون های عضو و مربیان، قصد دارند شرایط فوتبال آسیا را تغییر دهند. فوتبال آسیا از ظرفیت های بسیار خوبی در بخش مربیگری بهره می برد و بدون شک می توان در آینده ای نه چندان دور شاهد موفقیت آن بود.
 
سرپرست کمیته جوانان که به همراه رئیس کمیته آموزش در این دوره مربیگری بین المللی حضور خواهد داشت، در ادامه در خصوص برگزاری این دوره ها گفت: در این دوره ها  علاوه بر مطرح شدن مطالب جدید آموزشی، با افکار مربیان، مدیران و بخش مختلف فوتبال آشنا می شویم. از نظر آموزشی، مدیریت و اجرای موارد فنی در فوتبال آخرین قوانین روز دنیا را فرا می گیریم.
 
وی در پایان گفت: پس از بازگشت از این دوره آموزشی، تمامی داشته ها و اطلاعات خود را در اختیار مربیان و علاقه مندان قرار می دهیم تا با استفاده دقیق و صحیح از این مطالب آموزشی، شاهد رشد و توسعه فوتبال در ایران و در نهایت در آسیا باشیم. کرس های بین المللی دستاورد خوبی برای مربیان ما خواهد بود چرا که آخرین داشته های به روز دنیا را در اختیار خواهند  داشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز