اسیر جوسازی‌ها نمی‌شویم

امیری: رحمتی دروازه بان اول استقلال است

۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۹۴۹۴۳
امیری: رحمتی دروازه بان اول استقلال است
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: کسی در باشگاه استقلال با رحمتی مشکلی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهرام امیری درباره روند استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: خوشحالیم از نفرات کادر فنی توانستیم دو نفر را جذب کنیم. جابر انصاری و امین حاج محمدی این دو نفر هستند.

وی درباره اینکه این روزها همه می گویند از استقلال پیشنهاد دارند گفت: برخی بازارگرمی می کنند اما ما اسیر جوسازی نمی شویم. افرادی که ما می خواهیم در دهان مردم نیستند. کسی فکر نمی کرد جابر انصاری و حاج محمدی در لیست ما باشند اما آنها به استقلال آمدند.

امیری درباره وضعیت مربوط به دروازه بان های استقلال و اینکه طالب لو و فروزان گفته اند می خواهند بمانند اظهار داشت: رحمتی دروازه بان اول استقلال در فصل آتی است.هم من با او صحبت کردم و هم نظری با او حرف زد.هیچ کسی با او مشکلی ندارد.با دو دروازه بان دیگر هم مظلومی صحبت کرد.یک نفر گفته که مشکلی ندارد و دیگری گفته است برخی صحبت ها باید انجام شود.

وی درباره اینکه فروزان گفته است برخی حرف ها با مظلومی حالت خصوصی داشته بیان داشت: اگر خصوصی است باید خصوصی بماند. یک حرف ها و شرایطی است که دو طرف باید بررسی کنند .وقتی صد در صد شد،اعلام می کنیم.

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال درباره حضور دروازه بان زیر 24 سال و اینکه اسم او چیست گفت:من اسمش را نمی گوییم اما یک دروازه بان تیم امید ایران به استقلال می آید.

وی درباره مذاکره با میثم مجیدی اظهار داشت: برای استقلال خوزستان امروز نامه زدیم که در صورت امکان مجیدی را به ما بدهند.چون مجیدی با استقلال خوزستان قرارداد دارد باید رضایت نامه بگیرد.

امیری درباره وضعیت یعقوب کریمی گفت: برای یعقوب کریمی هم همین کار را کردیم اما از سوی باشگاه سپاهان پاسخی نیامده است.

وی درباره وضعیت مهدی مومنی بیان داشت: ما با مومنی  قراردادی نبسته ایم.

نظر شما