دوومیدانی لیگ الماس

مرحله دهم در لویی دوم

۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۶:۳۴
کد خبر: ۲۹۵۲۵۱
مرحله دهم در لویی دوم
لیگ الماس موناکو، دهمین مرحله از این رقابت ها روز جمعه 17 جولای آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دهمین مرحله از لیگ دوومیدانی الماس در بندر موناکو و در ورزشگاه لویی دوم برگزار خواهد شد.

دیوید استورل قهرمان دو دوره مسابقات جهانی و قهرمان اروپا در ماده پرتاب وزنه برای نخستین بار گام به این رقابتها خواهد گذاشت و رکورد 21.25 متری، ریسه هوفا آمریکایی در سال 2011 به شدت در خطر خواهد بود.

در واقع بدترین پرتاب استورل در 5 رقابت فضای باز امسال، 21.20 متر بوده است و او در حال حاضر در این ماده با توجه به قهرمانی در مراحل دوحه و رم، صدرنشین است.

دیگر قهرمان 2 دوره اروپا که در این مسابقات درست یک ماه قبل از برگزار مسابقات قهرمانی جهان در پکن حضور خواهد یافت، روت بیتیا اسپانیایی است.

وی در سالهای 2012 و 2014 قهرمان رقابتهای پرش ارتفاع زنان شد. با دو قهرمانی در رقابتهای لیگ الماس رم و نیویورک وی نه تنها صدرنشین این ماده در این مسابقات است، بلکه با توجه به پرش 2 متری در ایتالیا وی صدرنشین فهرست 2015 در کل مسابقات فضای باز هم می باشد.

همچون استورل، آدام کچشوت لهستانی برای اولین بار در مسابقات موناکو حضور خواهد یافت. قهرمان فعلی 800 متر اروپا در مسابقات داخل سالن و فضای باز، امیدوار به بهبود رکورد خود به میزان 1:43.30 دقیقه می باشد و قصد دارد که به پایین تر از 1:43 دقیقه برسد. این کاری است که 5 ورزشکار در دوره گذشته این مسابقات انجام دادند.

دافنی شیپرز ورزشکار دوومیدانی سال اروپا در سال 2014 که تابستان گذشته قهرمان مواد 100 و 200 متر زنان در رقابتهای قهرمانی اروپا در زوریخ شد، در مسابقات 200 متر موناکو حضور می یابد.

برای تکمیل قهرمانان اروپای حاضر در این مسابقات در ورزشگاه لوئیی دوم، کریم حسین قهرمان 400 متر با مانع از سوئیس و لیبانیا گرنوت ایتالیایی قهرمان 400 متر زنان در زوریخ هم حضور خواهند داشت.

این 6 قهرمان به نفراتی چون رناد لاویلنی، بنجامین کامپائوره و محمد فرح خواهند پیوست که در این رقابتها حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز