هنوز برای ورود به تیم ملی فرصت است

آسترکی: برای حفظ افتخارات وزنه‌برداری در ریو تلاش می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۲:۰۹
کد خبر: ۲۹۵۲۶۶
آسترکی: برای حفظ افتخارات وزنه‌برداری در ریو تلاش می‌کنیم
مربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: در بازی‌های پاراآسیایی رکورد 4 دسته را جابه جا کردیم و در اینچئون، جهانی امارات و پارالمپیک لندن نیز قهرمان جهان شدیم؛ در ریو هم تلاش می‌کنیم از این افتخارات دفاع کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا آسترکی، مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در حاشیه برگزاری چهارمین مرحله اردوی تیم ملی، ضمن ابراز خرسندی از روند برگزاری تمرینات گفت: اردوی چهارم تیم ملی در تبریز برپاست و با حمایت‌های رئیس هیات آذربایجان شرقی و در اختیار گذاشتن سالن مجموعه پارالمپیک شهر تبریز، تمرینات ملی پوشان به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و از نظر اسکان و سایر موارد نیز در شرایط مطلوبی هستیم.

وی افزود: با توجه به برگزاری مسابقات کسب سهمیه در قزاقستان، برگزاری اردو در یکی از استان‌های شمال غربی می‌توانست از نظر شبیه‌سازی به محل برگزاری مسابقات به ما کمک کند و با انتخاب شهر تبریز این مساله نیز محقق شد و در فصل تابستان این شهر شبیه‌ترین شرایط جوی را با قزاقستان دارد.

مربی تیم ملی خاطر نشان کرد: تمرینات هر روز عصر به مدت 2 تا 3 ساعت برگزار می‌شود که شامل بدنسازی نیز است و خوشبختانه وزنه‌برداران بدون آسیب دیدگی جدی در حال تمرین هستند و از شرایط خوبی برخوردارند.

آسترکی درباره رقبای احتمالی وزنه برداران ایرانی در مسابقات کسب سهمیه گفت: با توجه به اینکه رقابت های کسب سهمیه در کشورهای مختلف در حال برگزاری است، از حضور رقبای احتمالی تا زمان برگزاری مسابقات اطلاع دقیق نداریم، اما مهم ترین رقیبان ما در مسابقات نمایندگان کشورهای مصر، چین و نیجریه هستند. وزنه‌برداران تیم ملی در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون رکورد 4 دسته را جابه جا کردند و تیم وزنه‌برداری در مسابقات اینچئون، جهانی امارات و پارالمپیک لندن نیز به عنوان قهرمان جهان معرفی شد و در ریو نیز تلاش می‌کنیم از این عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

مربی تیم ملی در پایان تصریح کرد: انجمن و کادر فنی تا آخرین فرصتی که برای اعلام اسامی وجود داشته باشد تلاش می‌کنند تا امکان حضور نفرات جدید و مستعد به تیم ملی را فراهم کنند. بنابراین هنوز برای افرادی که فکر می‌کنند به حد نصاب‌های ورود به تیم ملی دست یافته‌اند، این شانس وجود دارد که در شرایط مسابقه و زیر نظر کادر فنی، رکوردهای مد نظر را به ثبت برسانند و به جرگه ملی‌پوشان بپیوندند.

چهارمین مرحله تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری از اول تیر ماه آغاز شده و تا 19 این ماه در شهر تبریز برپا خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز