دوومیدانی لیگ الماس - لندن

بزرگان ۱۰۰ متر در سالگرد سَنزبری

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۹۵۵۴۷
بزرگان ۱۰۰ متر در سالگرد سَنزبری
بزرگان 100 متر جهان در لیگ الماس لندن گردهم می آیند.

به گزارش سریس ورزشی برنا، مسابقات لیگ الماس لندن، سالگرد مسابقات "سَنزبری" در روزهای 24 و 25 جولای با حضور بزرگان دوی سرعت انجام می شود.

"جیمز داسولو" قهرمان انگلیسی 100 متر اروپا، "ریچارد کیلتی" قهرمان 60 متر داخل سالن جهان و اروپا در کنار "کیم کالینز" قهرمان سابق 100 متر جهان و "کمار بیلی – کول" قهرمان 100 متر کشورهای مشترک المنافع در سال 2014، رقابت خواهند کرد.

در این میان نام "مایکل راجرز" و "ماروین بریسی" هم از آمریکا دیده می شود که "بریسی"‌در مسابقات لیگ الماس بیرمنگهام، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مسابقات "سَنزبری"، یازدهمین مرحله از لیگ الماس است که تنها 4 هفته پیش از مسابقات قهرمانی جهان در پکن برگزار خواهد شد و می تواند محک خوبی برای انگلیسی ها به منظور حضور پر قدرت در این مسابقات باشد.

تنها حضور قبلی "داسولو" در ورزشگاه المپیک ملکه الیزابت به سال 2012 و بازیهای المپیک باز می گردد، جایی که توانست به مرحله نیمه نهایی دوی 100 متر راه یابد.

وی که رکورد 9.91 ثانیه را در اختیار دارد، گفت: نمی توانم برای این مسابقات صبر کنم. مسابقاتی بزرگ و ورزشگاهی باشکوه است. مطمئن هستم که دویدن زیر نور ورزشگاه برای همه زیبا خواهد بود.

"کیلتی" که رکورد 10.05 ثانیه را در اختیار دارد، امیدوار است که در مسابقات روز جمعه بتواند به کمتر از 10 ثانیه برسد.

وی گفت: این مسابقات بسیار هیجان انگیز است. بسیار خوب خواهد بود اگر بتوانم زیر 10 ثانیه بدوم. در حال حاضر بسیار مطمئن هستم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز