فرامرز می‌آبادی در گفتگو با برنا:

هندبال را به جایگاه والیبال می‌رسانیم/ نمی‌خواهیم قهرمان لیگ در هفته اول مشخص شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۷:۵۵
کد خبر: ۲۹۵۶۱۸
هندبال را به جایگاه والیبال می‌رسانیم/ نمی‌خواهیم قهرمان لیگ در هفته اول مشخص شود
دبیر فدراسیون هندبال گفت: مطمئن باشید در سال 94 از هندبال بیشتر خواهید شنید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال درباره اتفاقات این روزهای هندبال ایران در رده پایه و همچنین تغییرات زیادی که قرار است در لیگ فصل آینده رخ دهد با خبرنگار برنا صحبت کرد و نوید محبوب شدن هندبال در سال 94 را داد.

وی ابتدا در مورد برنامه ها و مسابقات پیش روی تیم های پایه اظهار داشت: تیم های نوجوانان و جوانان 4 اردوی ترکیبی برگزار کردند و دوباره از ششم تیر ماه اردوهای این دو تیم از پیش گرفته شد. تیم جوانان ما خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در مرداد ماه آماده می کند و تیم نوجوانان هم اوایل شهریور ماه به این مسابقات اعزام می شود. ما برای دو تیم نوجوانان و جوانان برنامه های زیادی داریم و می خواهیم آن ها با قدرت در رقابت های آسیایی و جهانی که طی یک سال آینده برگزار می شود؛ شرکت کنند.

دبیر فدراسیون هندبال در ادامه افزود: قصد داریم ترکیبی از این دو تیم را راهی مسابقات جشنواره نهاد ریاست جمهوری که در مرداد ماه به انجام می رسد؛ کنیم. هم اکنون مهدی رهبری و کیوان صادقی به ترتیب هدایت تیم های نوجوانان و جوانان را بر عهده دارند.

می آبادی خبر از تشکیل تیم ب داد و گفت: طبق تصمیمی که کمیته فنی گرفت؛ مقرر شد در کنار تیم اصلی، ما یک تیم ب متشکل از نفراتی شایسته حضور در تیم اصلی بودند ولی این امکان برایشان فراهم نشده است تا در این تیم باشند در قالب تیم ب تمرینات خود را پیگیری کنند. آقای قدرت الله رزم گر سرمربی این تیم خواهد بود. البته هنوز در مورد زمان اردوهای این تیم برنامه ریزی نشده است.

وی در ادامه از برگزاری لیگ برتر دراوایل شهریور ماه خبر داد و افزود: لیگ ما در سال های گذشته کارایی لازم را نداشت. امسال سعی می کنیم طور دیگری عمل کنیم. در نظر داریم قانونی وضع کنیم تا دیگر هیچ تیمی نتواند بیش از 4 ملی پوش جذب کند. البته این احتمال می رود که برای تیمهای حاضر در رقابت های جام باشگاه های آسیا یک نفر اضافه کنیم. معیار اصلی ما برای ملی پوشان هم نفراتی هستند که در بازی های آسیایی اینچئون و جام جهانی قطر حضور پیدا کردند.

می آبادی همچنین گفت: می خواهیم قدرت را بین تمام تیم ها تقسیم کنیم و دیگر این طور نباشد که قهرمان و نایب قهرمان از همان هفته اول مشخص باشد.

دبیر فدراسیون هندبال از به وجود آمدن تغییرات دیگر در لیگ فصل آینده خبر داد و اذعان داشت: لازم به ذکر است لیگ فصل آتی با حضور 12 تیم و در قالب دو گروه شش تیمی برگزار می شود. بعد از آن 4 تیم اول هر گروه راهی مرحله بعد می شوند و مابقی تیم ها هم برای رتبه های نهم تا دوازدهم خواهند جنگید. همچنین از دیگر برنامه های ما این است که ضمن پوشش تلویزیونی مسابقات، راه ورود اسپانسرها به هندبال را هموار کنیم و در کنار آن حساسیت رقابت ها را بالا ببریم و باعث ورود هندبال به خانه های مردم شویم.

می آبادی در انتها تاکید کرد: امیدوارم هندبال در سال 94 نتایج و اتفاقات خوبی را رقم بزند. حاج آقا مهدوی به عنوان لیدر و پیشرو حضور قدرتمندی دارند و ما هم برنامه های تنظیم شده را اجرا می کنیم تا هدفهایمان در آینده ای نزدیک محقق شوند. مطمئن باشید در سال 94 از هندبال بیش تر خواهید شنید. ما سعی می کنیم به زودی و با تکیه بر استعداد فوق العاده ای که در کشور حضور دارد به زودی به جایگاهی در حد و اندازه های والیبال برسیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز