لیگ جهانی والیبال

آنتیگا: شانس بالایی برای صعود داریم

۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۸:۱۴
کد خبر: ۲۹۵۷۰۶
آنتیگا: شانس بالایی برای صعود داریم
سرمربی تیم والیبال لهستان گفت: در بازی‌های اول اشتباه‌هایی داشتیم و حالا مصمم هستیم که اشتباه‌های آن بازی‌ها را انجام ندهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آنتیگا در نشست خبری پس از بازی تیم والیبال لهستان مقابل ایران اظهار داشت: همچنان که هر دو کاپیتان گفتند تیم ما امروز نمایش بسیار خوبی داشت و بهترین عملکرد خود را تا اینجای رقابت‌ها به نمایش گذاشت.

وی درباره شانس تیمش برای صعود به دور بعد گفت: ما هنوز صعود نکردیم اما کاملا مشخص است که شانس بالایی داریم باید تمام توان و انرژی‌مان را بگذاریم تا بتوانیم در شرایطی که همه تیم‌ها به دلیل بازی های زیاد و سفرهای طولانی خسته هستند، نتیجه بگیریم.

سرمربی فرانسوی لهستانی در پاسخ به این سوال که با قطعی شدن صعود آمریکا آیا این تیم در دیدار آخر برابر لهستان با تمام توان بازی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: آمریکا تیم بزرگی است شما درست می گویید و این تیم به مرحله بعد صعود کرده است، اما آنها هیچ وقت به این فکر نبوده اند که بازی را ساده بگیرند و فقط چند امتیاز یا ست بگیرند مسلما آنها برای پیروزی خواهند جنگید اما قطعا انگیزه بازیکنان ما برای پیروزی بیشتر است.

آنتیگا در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای دارد که تیمش همانند دور رفت برابر قهرمان دوره گذشته رقابت‌ها شکست نخورد گفت: ما در بازی‌های اول اشتباه‌هایی داشتیم و حالا مصمم هستیم که اشتباه‌های آن بازی‌ها را انجام ندهیم.

وی همچنین درباره دلیل استفاده از پاسور دوم نیز گفت: احساس کردم پاسور اول عملکرد خوبی ندارد به همین دلیل فابیان را به زمین فرستادم و او نیز بسیار خوب کار کرد. از عملکرد او کاملا راضی هستم همچنین باید به پشت خط زن دوم تیممان نیز تبریک بگویم که در غیاب کورک واقعا عملکرد خوبی داشت.

نظر شما