خداحافظی کاپیتان با استقلال

عنایتی: جایی در تفکرات مظلومی نداشتم

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۸:۰۳
کد خبر: ۲۹۵۹۲۰
عنایتی: جایی در تفکرات مظلومی نداشتم
مهاجم فصل قبل تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا عنایتی کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال استقلال ظهر امروز از هواداران استقلال خداحافظی کرد. مهاجم استقلال می‌گوید در تفکرات مظلومی قرار ندارد و به همین دلیل از این تیم جدا شده است.

غلامرضا عنایتی مهاجم استقلال پس از جلسه با پرویز مظلومی گفت: جلسه‌ی 10 دقیقه‌ای با مظلومی داشتیم و در نهایت شرایط به گونه‌ای شد که فصل بعد در خدمت استقلال نباشم. فوتبال همین است و بعضی اوقات در تفکرات یک مربی قرار نداری. من در تفکرات مظلومی نبودم و از استقلال جدا شدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آمدن مهدی رحمتی باعث جدایی او شده گفت: فکر نمی‌کنم این طور باشد. فوتبال حرفه‌ای است و صلاح بود که من امسال در استقلال نباشم.

مهاجم فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مظلومی به او گفته بوده که اگر در استقلال بماند نیمکت نشین خواهد بود عنوان کرد: اصلا صحبتی درباره ماندن من در استقلال نشد. به هر حال مربی در نتایج باید پاسخگو باشد و این حق را دارد که برخی بازیکنان را بخواهد و برخی را نخواهد.

عنایتی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود مظلومی همان ابتدای کار به او می‌گفت که نیازی به او نیست گفت: قطعا این مسئله بهتر بود که رخ می‌داد. در این چند روز نمی‌دانستم چه کار کنم و از طرفی نمی‌خواستم هواداران را ناراحت کنم. مثلا بروم و بگویند که به او نیاز داشتیم ولی الان همه چیز روشن شد.

او درباره آینده‌اش گفت: نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد. من قول داده بودم با لباس استقلال خداحافظی کنم اما شرایط فراهم نشد. از همه استقلالی‌ها خداحافظی می‌کنم و دوست دارم که آن‌ها بدانند من همه توانم را برای تیم گذاشتم و اگر نشد که عملکرد بهتری داشته باشم دلیلش کم‌توانی من بود. در دو، سه روز آینده تکلیفم مشخص می‌شود و در حال حاضر از 4 -5 تیم پیشنهاد دارم. باید ببینم سال آخر فوتبالم را کجا بازی خواهم کرد. سال گذشته تنها 20 تا 24 میلیون تومان از استقلال گرفتم، البته مبلغ طلب من چیزی نیست که باشگاه نتواند آن را پرداخت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز