برای برپایی اردوی تدارکاتی

اعزام ساحلی بازان به پرتغال

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰:۲۵
کد خبر: ۲۹۶۲۷۰
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی از شرایط خوب و بازی های مناسب تیم ملی در اردوی برزیل خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عباس هاشم پور - مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در این باره گفت: هفت اردو خوب در آکادمی ملی فوتبال برگزار کردیم علاوه بر اردوها، مسابقات لیگ برتر نیز  مک زیادی به ما کرد تا آمادگی بازیکنان را در سطح بالایی نگه داریم. در انتها کمپ بسیار مناسبی در برزیل انجام دادیم که ضمن افزایش هماهنگی ، پنج دیدار تدارکاتی هم با تیم های خوب و مطرح برزیل برگزار کردیم و فقط یک بازی را واگذار کردیم. به اعتقادم این مینی کمپ به تیم خیلی کمک کرد و توانستیم نقاط ضعف و قوت بازیکنان را شناسایی کنیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان در این اردو گفت: در روزهای اول این اردو با توجه به تغییر ساعت و آب و هوا  و اینکه بازیکنان تازه به برزیل رسیده بودند طبیعتا در تمرینات خسته بودند. ولی خوشبختانه با  کمک پزشک تیم و گذشت چند روز شرایط بازیکنان روز به روز بهتر شد و به آمادگی کامل رسیدند. در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین داشتیم و اکتاویو نکات تکنیکی و تاکتیکی را به بازیکنان در حین تمرین گوشزد می کرد.

مربی تیم ملی ساحلی در ادامه بیان کرد: به نظرم این گونه اردوها و تقابل با تیم های مختلف همیشه برای بازیکنان ما مهم است بخصوص اینکه با تیم برزیل همگروه هستیم. در بازی آخر با تیم اصلی بوتافوگو که کاپیتان و سه بازیکن ملی پوش را در اختیار داشت، نتیجه را واگذار کردیم . در طول بازی چالش های زیادی برای تیم  بوجود آمد و در نهایت این دیدار را 5 بر 3 به تیم حریف واگذار کردیم. هدف اصلی ما این است که با یک تیم هماهنگ روانه مسابقات جام جهانی شویم و  یک بار دیگر قدرت ساحلی ایران را به جهان نشان دهیم.

هاشم پور در ادامه افزود: در حال حاضر بازیکنان در استراحت هستند و بعدازظهر روز یکشنبه 14 تیر وارد اردو می شوند و دوشنبه 15 تیرماه به پرتغال اعزام می شویم. قرار است چند روز زودتر از مسابقات به اسپینهو برویم تا بازیکنان با حضور در محل برگزاری مسابقات جهانی ساحلی با شرایط آشنا و آماده بازی های گروهی شود.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان گفت: ما تمام سعی و تلاش خودمان را در این رقابت ها انجام خواهیم داد تا بهترین نمایش را از خود نشان دهیم و حریفان به تیم ما به عنوان یک رقیب سرسخت احترام بگذارند. 

نظر شما