پیگیری تمرینات تیم ملی فوتسال در آکادمی ملی فوتبال

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۲:۱۷
کد خبر: ۲۹۶۳۳۵
تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان به منظور حضو در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی، درکمپ تیم های ملی در حال پیگیری است.

طیبه اصلانی، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری تمرینات تیم ملی گفت: ملی پوشان زیر نظر کادر فنی، تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری می کنند تا با آمادگی کامل به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام شوند.

وی در ادامه بیان کرد: طبق اعلام کادر فنی، بازیکنان اکنون تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر بدنساز تیم انجام می دهند و بعدازظهر امروز (10 تیر ماه) استراحت داشته و صبح فردا، پنجشنبه 11 تیر ماه نیز در کلاس مناسبت های اخلاقی که توسط کمیته فرهنگی برگزار می شود، حضور خواهند داشت. سپس بعد از استراحتی کوتاه از ساعت 10:00 به مدت دو ساعت و بعدازظهر از ساعت 17 الی 19 زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنند.
 
سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: بازیکنان در روز جمعه 12 تیر ماه نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر فعالیتهای تکنیکی و تاکتیکی و کار با وزنه را در تمرینات خود خواهند داشت و صبح شنبه با برگزاری تمرینات تکنیکی و بدنسازی، این اردو به پایان می رسد.
 
اصلانی در پایان گفت: بازیکنان تیم ملی فوتسال به منظور حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا که شهریور ماه سال جاری در مالزی برگزار می شود، تمرینات آماده سازی خود را در کمپ تیم های ملی پیگیری می کنند.
 
گفتنی است؛ اولین دوره مساقات قهرمانی فوتسال آسیا اواخر شهریور ماه در مالزی آغاز می شود و هنوز زمان دقیق قرعه کشی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نشده است. اما طبق اعلام کادر فنی، تیم هایی چون ویتنام، ژاپن، کره جنوبی، ایران، چین، هنگ کنگ، اردن، مالزی، ازبکستان و تایلند به رقابت با یکدیگر می پردازند.
نظر شما