عباس ترابیان در گفتگو با برنا:

برای افتخاری متاسفم

۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۴:۳۵
کد خبر: ۲۹۶۳۷۸
برای افتخاری متاسفم
رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال گفت: تمام هدف من این بود که به فوتسال کمک کنم چرا که من این رشته را مانند فرزند خودم بزرگ کرده ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره صحبت های تند رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال علیه کمیته فنی وخودش مصاحبه ای را با خبرنگار ورزشی برنا انجام داد که در ادامه می خوانید.

وی ابتدا در واکنش به صحبت های رضا افتخاری گفت: متاسفانه حرف های عجیبی زده شد و من تصمیم گرفتم دیگر هیچ دخالتی نکنم. تمام هدف من این بود که به فوتسال کمک کنم چرا که من این رشته را مانند فرزند خودم بزرگ کرده ام و نباید چشمم را به روی اتفاقات آن ببندم. متاسفانه آقای افتخاری برداشت درستی از کارهای من نداشتند و حالا دیگر من دخالتی نمی کنم و خودشان باید پاسخگوی خوب و بد تصمیم هایشان باشند.

ترابیان در ادامه به شرایط اضطراری حاکم بر تیم ملی فوتسال پیش از آغاز جام جهانی اشاره کرد و اذعان داشت: سرمربی تیم ملی باید معرفی شود. دو هفته پیش هم برای انتخاب سرمربی دیر بود. اصلا وقت نداریم. مربی خارجی در این برهه زمانی به کار ما نمی آید؛ چرا که تا بخواهیم با او قرارداد ببندیم و وی با شرایط آشنا شود زمان بیش تری از دست رفته است و این اصلا خوب نیست.

پیشکسوت باسابقه فوتسال به علت ناراحتی بابت مصاحبه رضا افتخاری دیگر حاضر به پاسخگویی نشد و گفت دیگر نظری درباره فوتسال نخواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز