معینی: باید برای تیم ملی جوانان بازی‌های دوستانه خوبی را فراهم کنیم

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۳:۱۳
کد خبر: ۲۹۶۴۰۲
سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: رایزنی های خود را برای برگزاری دیدارهای دوستانه برای تیم ملی جوانان انجام می دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان درباره لغو دیدارهای تیم های ملی جوانان و نوجوانان با تیم ازبکستان گفت: تیم ملی جوانان قرار بود با ازبکستان و قطر در این کشور بازی کند و تیم نوجوانان نیز یک بازی دوستانه و اردوی تدارکاتی در تاشکند داشته باشد که بنا به دلایل نامعلوم و غیر قابل قبول و پس از اعلام عدم برگزاری از سوی فدراسیون فوتبال ازبکستان، این بازیها لغو شد. حتی بازی تدارکاتی که قرار بود تا تیم ملی نوجوانان بانوان نیز داشته باشند را لغو کردند.

وی گفت: در صدد هستیم تا با رایزنی، چند تیم را برای ملی پوشان جوانان در نظر بگیریم تا این تیم با آمادگی خوبی در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا حضور یابد. برگزاری بازیهای دوستانه و تدارکاتی علاوه بر کسب تجربه برای بازیکنان، به کادر فنی کمک می کند. چرا که کادر فنی با شناسایی مشکلات بازیکنان خود، آنها را رفع می کنند. ضمن اینکه به سطح آمادگی و پیشرفت بازیکنان کمک بسزایی خواهد کرد.
 
سرپرست کمیته جوانان درباره برنامه تیم ملی نوجوانان گفت: این تیم در رقابتهای غرب آسیا حضور دارد و خوشبختانه مشکلی از بابت بازیهای تدارکاتی نخواهد داشت. چرا که مصاف با تیم هایی که در غرب آسیا هستند، به بازیکنان کمک می کند تا در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا، عملکرد مطلوبی داشته باشند.
 
وی در پایان درباره تغییر شهرهای میزبان رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: قبلا قرار بود تا مشهد میزبان تیم ملی نوجوانان و تبریز میزبان تیم ملی جوانان باشد. اما به دلیل شلوغی و سفرهای زیارتی که در شهریور ماه صورت می گیرد، قرار بر این شد تا مسابقات تیم ملی نوجوانان را در تبریز برگزار کنیم و در مهر ماه که تا حدودی از لحاظ امکانات، اسکان و رفت آمد وضعیت بهتری خواهیم داشت، مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی اسیا را به میزبانی مشهد مقدس برگزار کنیم.
نظر شما