اجلاس هیات رئیسه فدراسیون ووشو آسیا برگزار می‌شود

علی نژاد در ماکائو/ اجلاس آسیایی با حضور رئیس ووشوی ایران

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۲:۵۲
کد خبر: ۲۹۶۴۸۴
علی نژاد در ماکائو/ اجلاس آسیایی با حضور رئیس ووشوی ایران
این اجلاس روز یکشنبه هفته آینده در ماکائو برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران و نایب رئیس آسیا به منظور حضور در اجلاس هیات رئیسه فدراسیون ووشوی قاره کهن، جمعه شب راهی ماکائو می شود.

این اجلاس روز یکشنبه هفته آینده در ماکائو برگزار خواهد شد. ابتدا دبیرکل فدراسیون آسیا گزارشی از عملکرد دبیرخانه ارائه خواهد کرد و سپس چن گرونگ رییس کمیته فنی در خصوص فعالیت های این کمیته صحبت می کند.

همچنین قرار است در خصوص هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که مردادماه سال جاری در چین برگزار خواهد شد بحث و تبادل نظر شود و در ادامه مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که سال آینده در تایوان انجام خواهد شد مورد بحث قرار می‌گیرد.

سپس میزبان نهمین دوره مسابقات جوانان آسیا که سال 2017 انجام می گردد، انتخاب می‌شود. هوانگ نایب رییس فدراسیون آسیا نیز به تازگی از سمت خود استعفا داده و در اجلاس فوق تصمیمات لازم در این مورد گرفته می شود.

تصمیم گیری در مورد نمایندگان آسیا در هیات رئیسه فدراسیون جهانی که علی نژاد نیز در آن حضور دارد از دیگر موارد مهم مورد تبادل نظر است.

در پایان نیز مسئولان هر منطقه گزارشی از عملکرد خود ارائه می کنند که علی نژاد رئیس فدراسیون غرب و آسیای میانه گزارش این منطقه را ارائه خواهد کرد.

روز دوشنبه نیز محل دبیرخانه جدید فدراسیون آسیا که از ژاپن به ماکائو منتقل شده است، افتتاح خواهد شد.

 

 

 

نظر شما