توافق مدافع کروات با پرسپولیس

ماریچ به شرط سرخپوش می شود!

۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۵:۵۶
کد خبر: ۲۹۶۶۶۳
ماریچ به شرط سرخپوش می شود!
مدافع کروات مدنظر برانکو ایوانکوویچ دوباره به تهران آمد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا مارکو ماریچ گزینه برانکو ایوانکوویچ برای قلب دفاع پرسپولیس است. ماریچ تقریبا 10 روز پیش از سوی برانکو به باشگاه پرسپولیس معرفی شد و به همراه یکی دیگر از هموطنانش به ایران آمد و با پرسپولیس سر میز مذاکره نشست اما اختلاف در مبلغ قرارداد سبب شد تا او بودن توافق با پرسپولیس تهران را ترک کند.

ظاهرا ماریچ از پرسپولیس درخواست 350 هزار دلاری داشت در حالیکه باشگاه در مذاکراتش با ماریچ به او پیشنهاد 250 هزار دلاری داده بود و البته برای قرارداد پیشنهادی، چند آپشن ویژه در نظر گرفته بود اما ماریچ آن را نپذیرفت و به زادگاهش بازگشت با این وجود پافشاری برانکو در جذب این مدافع کراوت سبب شد تا مسئولین باشگاه پرسپولیس مذاکرات با او را ادامه داده و دوباره از او دعوت کنند تا به تهران سفر کند. مدافع کروات مدنظر برانکو ایوانکوویچ نیز به تهران آمد و روز گذشته برای مذاکره مجدد با مسئولان باشگاه پرسپولیس همراه مدیربرنامه‌هایش وارد این باشگاه شد و با برانکو و مسئولان این تیم مذاکره کند.

در دور جدید مذاکرات طرفین درخواست های خود را تعدیل کردند و در نهایت بعد از چند ساعت مذاکره به توافق رسیدند. بدین ترتیب در صورت تایید پزشکی می‌تواند با سرخپوشان قرارداد همکاری امضا کند. او قرار است فردا شنبه در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت کند و پس از تائید، با پرسپولیس قرارداد خود را نهایی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز