جهت حضور در رقابتهای تکواندوی نونهالان جهان

مسافران موجو مشخص شدند

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۹:۴۷
کد خبر: ۲۹۶۹۰۹
مسافران موجو مشخص شدند
دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، یکم تا چهارم شهریور ماه در شهر "موجو" کره جنوبی برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی نونهالان ایران شهریورماه جاری باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود راهی دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در "موجو"ی کره جنوبی شود. به همین دلیل بعد از برگزاری مسابقات کشوری و دعوت از بهترین ها به اردوی آماده سازی ترکیب تیم اعزامی به این رقابتها مشخص شد. 

در بخش پسران ۳۰ تکواندوکار به مصاف هم رفتند که در نهایت امیرولی پور ، محمد رستم ن‍ژاد ، محمدحسین زاهدی ، حامد اصغری ، اشکان زحمت‌کشان ، مجتبی پاسار ، عرفان مرادی ، علی اشکوری و محمد خانی در اوزان اول تا نهم جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کردند.

ضمن اینکه نیما مهرعلی و سیدحسین حسین‌زاده در وزن دهم همچنان در اردوهای تیم ملی باقی ماندند تا پس از برگزاری انتخابی مجدد در روز یکشنبه (۱۴ تیرماه)؛ یک نفر بعنوان ملی‌پوش سنگین وزن ایران در این رقابتها معرفی شود. همچنین حسین داداش زاده، محمد طالقان منصورزاده و احمدرضا رزقی فر بعنوان یار تمرینی در اردوهای تیم حضور دارند.

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده حسینعلی نعیمی (سرمربی) و وحید ناصری و حسینعلی اسدی (مربی) است. حمید باقی ن‍ژاد نیز بعنوان مدیر فنی در کنار تیم حضور دارد.

در بخش دختران نیز رقابتهای انتخابی برگزار و طی آن فاطمه عبادوز از قزوین ، مهلا مومن زاده از البرز، مبینا نژاد از گیلان ، ستاره چابکی از اصفهان ، یلدا ولی‌ن‍ژاد از البرز ، نرگس حسن نیا از مازندران ، مبینا شاکری از سمنان ، زهره حسن نتایج از مازندران ، نگار پورجمالی قزوین و زهرا نصیراحمدی از مازندران در اوزان اول تا دهم به عنوان تکواندوکاران اعزامی به دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان نونهالان انتخاب شدند. 

همچنین فاطمه ابراهیم زاده از گیلان (وزن اول)، نگین ناصری پور از لرستان (وزن دوم)، مهدیس مرادپور از تهران (وزن چهارم) و زهرا رحیمی از قزوین (وزن ششم) بعنوان یار تمرینی در اردوهای تیم حضور دارند.

هدایت تیم ملی دختران کشورمان در این دوره از رقابتها، برعهده مهرو کمرانی (سرمربی)، فاطمه صفرپور (مربی) و ندا رستاد و محبوبه محمد ن‍ژاد (کمک مربی) خواهد بود.

دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، یکم تا چهارم شهریور ماه در شهر "موجو" کره جنوبی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز