رقابت های یونیورسیاد جهانی - کره جنوبی

اکبری: مقابل روسیه کار سختی داریم

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۷:۰۷
کد خبر: ۲۹۶۹۱۴
اکبری: مقابل روسیه کار سختی داریم
سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران گفت: در ست دوم حریف را دست کم گرفتیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های یونیورسیاد جهانی در کره جنوبی موفق شد 3-1 تیم سوییس را از پیش رو برداشته و به دومین برد خود دست یابد.

پیمان اکبری پس از پیروزی والیبال ایران مقابل سوئیس در بازیهای یونیورسیاد 2015 اظهار داشت: در این بازی یکسری ضعف هایی داشتیم که باید آن ها را برطرف کنیم. مقابل تایلند قطعا کار سختی خواهیم داشت چرا که آن ها از جمله تیم های خوب این مسابقات است.

سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان افزود: بازیکنان ایران در ست دوم حریف را دست کم گرفتند که همین امر موجب باخت ما در این ست شد. البته در اواخر این ست بازیکنان ایران به خودشان آمدند که متاسفانه دیر شد و من دوست داشتم زودتر این کار را انجام می دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقابل تایلند کار بسیار سختی داریم چرا که آن ها با تیم ملی خود به این رقابتها آمده اند و مقابل روسیه نیز مشخص است که کار بسیار دشواری داریم. روسیه با همان تیمی که در بازی های اروپایی باکو شرکت کرده به این مسابقات آمده است. ما ناامید نیستیم و با تمام توان مقابل این دو تیم برای موفقیت پا به میدان می گذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز