دونده سرشناس بریتانیایی تا پایان فصل بازمی گردد؟!

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۴:۴۰:۴۸
کد خبر: ۲۹۷۰۴۲
دونده سرشناس بریتانیایی تا پایان فصل بازمی گردد؟!
دونده سرشناس بریتانیایی امیدوار است تا پایان فصل بتواند در رقابت های دوومیدانی حاضر شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در مسابقات جایزه بزرگ "سینزبری" بیرمنگهام در تاریخ 7 ژوئن، "آدام جمایلی" توانست در دوی 100 متر زمان 9.97 ثانیه را به دست آورد و اولین بریتانیایی لقب بگیرد که 100 متر را زیر 10 ثانیه و 200 متر را زیر 20 ثانیه دویده است.

وی پس از عبور از خط پایان، به زمین افتاد و همین موضوع باعث آسیب دیدگی اش شد. اما این دونده 21 ساله اعلام کرد که امیدوار است پیش از پایان فصل جاری به میادین بازگردد و دوباره در مسابقات شرکت نماید.

وی گفت: بهبودی من به کندی ولی خیلی خوب پیش می رود. پزشکان و مربیان روی من کار می کنند. اگر بتوانم قبل از پایان فصل به میادین بازگردم بسیار خوب خواهد بود. البته اگر می توانستم در مسابقات قهرمانی جهان در پکن حضور یابم، بسیار خوب بود ولی در حال حاضر نمی دانم که چه پیش می آید و نمی خواهم در این خصوص ریسک کنم. باید به میادین بزرگ فکر کنم و المپیک ریو همان میدان است.

"جمایلی" که صدمین دونده با رکورد زیر 10 ثانیه در ماده 100 متر در جهان بود، ادامه داد: متاسفانه همیشه پایان آن رقابت را به خاطر دارم و البته من کاملا با مسابقه وفق یافته بودم. از آنچه به دست آورده ام بسیار خوشحالم. این یک افتخار برای من است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز