از عملکردم رضایت دارم

ثمری: جایزه بزرگ دوومیدانی نخستین تجربه خارجی من بود

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۴:۴۸:۵۰
کد خبر: ۲۹۷۰۴۵
ملی پوش پرتاب وزنه ایران گفت: رقابتهای دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا نخستین تجربه خارج از ایران من در بزرگسالان بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی ثمری در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در تایلند، نخستین تجربه حضورم در رقابتهای خارجی، پس از ورود به رده بزرگسالان بود، از عملکردم رضایت داشتم.

وی ادامه داد: 21 ساله هستم و راه زیادی پیش رو دارم. کسانی که در جایزه بزرگ به مصاف آنها رفتم مقام آوران رقابتهای قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی بودند که تجربه زیادی را در رقابت های آسیایی و بین المللی در کارنامه خود داشتند. به طور مثال نفرات اول و سوم مسابقات قهرمانی آسیا در این رقابتها پرتاب کردند.  

ملی پوش پرتاب وزنه افزود: به هر حال من تمام تلاشم را برای حضوری پر رنگ انجام دادم که با کسب سه عنوان پنجمی همراه بود و نکته جالب توجه این بود که در هر مرحله بهتر از مرحله قبل ظاهر میشدم. این پیشرفت در سه مرحله باعث شد که هم از عملکردم رضایت دشته باشم و هم متوجه شوم حضور در میادین رقابتی بهترین تاثیر را در سرعت رشدم خواهد داشت.

ثمری در پایان گفت: برای کسب تکلیف برای ادامه روند تمرینی با مسئولین فدراسیون صحبت خواهم کرد. چرا که معتقدم با توجه به اینکه کم سن و سال هستم و زمان زیادی دارم با حمایت های فدراسیون می توانم آینده خوبی را برای خودم و کشورم رقم بزنم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز