پرسپولیس تیم خوبی خواهد شد

خوردبین: برانکو حرف آخر را می زند/ سه بازیکن دیگر جذب می کنیم

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۵:۴۵
کد خبر: ۲۹۷۰۹۵
خوردبین: برانکو حرف آخر را می زند/ سه بازیکن دیگر جذب می کنیم
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با جذب سه بازیکن پرسپولیس کامل خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات صحبت کرد و مدعی شد برخلاف اظهارنظر منتقدین پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تیم خحوبی بسته است.

خوردبین در این باره گفت: سرخپوشان در فصل پیش روی تیم خوبی خواهند داشت. شاید تا چند وقت پیش نگران شرایط تیم برای این فصل بودم اما اکنون نگرانی ها کمتر شد و با جذب چند بازیکن دیگر تیم خوبی خواهیم داشت. سه تا چهار بازیکن دیگر جذب می کنیم تا با ترکیبی ایده آل وارد لیگ برتر فوتبال شویم. برای من مهم است تا هواداران فشار را از روی تیم بردارند و حامی تیم خود باشند.

خوردبین گفت: روز نخست و برای شروع تمرینات با 16 بازیکن فصل قبل تماس گرفتیم که در تمرینات حاضر باشند. از آن جمع 13 بازیکن در حال حاضر در تمرینات حضور دارند و محمد نوری، حمیدرضا علی عسگری و افشین اسماعیل زاده تیم را همراهی نمی کنند که از بین این سه نفر قرار است فقط محمد نوری به تیم ملحق شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در روزهای اخیر بعضی بازیکنان از روی ناراحتی اختیارات برانکو در بسته شدن تیم را زیر سوال برده اند، خاطرنشان کرد: در تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب و گزینش نفرات، حرف آخر را برانکو ایوانکوویچ می زند. او اجازه دخالت نمی دهد ولی اینطور نیست که هیچ نظر، حرف و مشورتی را نشنود. مدیریت باشگاه نیز بر این مساله تاکید دارد که همه چیز طبق ساختاری که وجود دارد پیش برود.

خوردبین درباره شرایط پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه با محمد نوری هم توافق کرد تا خودش مشکل با تیم قطری حل کند که امیدوارم این اتفاق روی دهد. با آمدن نوری با توجه به نفراتی که جذب کردیم در خط هافبک مشکلی نخواهیم داشت و به این ترتیب هافبک بازیساز هم داریم. همچنین با توجه به اینکه قرار شد مایکل اومانا هم برگردد و در صورتی که ماریچ هم در تست پزشکی مشکل نداشته باشد، در دفاع آخر هم شرایط خوبی پیدا می کنیم.

وی ادامه داد: البته عقاید و نظرات هواداران قابل احترام است. در پرسپولیس نمی‌شود به حرف هوادار بی‌توجه بود ولی به طور کلی حرف مشترک هواداران موفقیت تیم است و وقتی برانکو را برای این کار قبول کرده‌ایم طبعا باید کار را طبق نظرات وی پیش ببریم. بعضی هواداران از من توقع دارند که مرتب این بازیکن و آن بازیکن را به برانکو توصیه کنم. من هم یک بار می‌توانم بگویم. بیش از این عمل کنیم، شرایط خوبی پیش نمی‌آید. به عنوان مثال من شخصا عاشق بازی گابریل بودم. به بازی سید جلال حسینی هم اعتقاد دارم ولی این سرمربی است که به سیستم و تفکرات خود و بازی بازیکنان دیگر نگاه می‌کند و تصمیم می‌گیرد. او مسائل مختلفی را می‌بیند و به عنوان کسی که پاسخگو است، اختیارات هم می‌خواهد.

وی ادامه داد: به این ترتیب با جذب سه بازیکن در سه پست دفاع چپ، خط حمله و دروازه بان کار ما در نقل و انتقالات نهایی شده و تیم کامل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز