رقابت های یونیورسیاد جهانی – کره جنوبی

مولایی در نیمه‌نهایی/ درخشش قایقرانان در روئینگ

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۷:۱۵
کد خبر: ۲۹۷۱۷۸
مولایی در نیمه‌نهایی/ درخشش قایقرانان در روئینگ
بانوی روئینگ سوار ایران به مرحله‌ نیمه‌نهایی رقابت‌های روئینگ یونیورسیاد رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در روز چهارم بازی‌های یونیورسیاد 2015 مسابقات روئینگ آغاز شد و قایقرانان ایران درخشش خوبی داشتند.

در مسابقات تک نفره دو پاروی سبک وزن زنان، نازنین ملایی با زمان 8 دقیقه و 5 ثانیه و 90 صدم ثانیه در گروه خود دوم شد و به نیمه نهایی رفت.

در رقابت دو نفره سبک وزن دو پاروی زنان نیز تیم ایران متشکل از نازنین رحمانی و حمیرا برزگر با زمان 7 دقیقه و 31 ثانیه و 86 صدم ثانیه راهی شانس مجدد شد.

در مسابقات تک نفره دو پاروی زنان هم مهسا جاور با زمان 8 دقیقه و 4 صدم ثانیه در گروه شش نفره سوم شد و او هم به شانس مجدد رفت.

در دو نفره تک پاروی مردان نیز تیم فرزاد و فرهاد قلی زاده کربلایی با زمان 7 دقیقه و 22 ثانیه و 57 صدم ثانیه در گروهی که پنج شرکت کننده داشت چهارم شدند و به مرحله شانس مجدد رفتند.

همچنین در روئینگ دو پاروی تک نفره مردان، خشایار عباس آبادی در گروه شش نفره با زمان 7 دقیقه و 32 ثانیه و 86 صدم ثانیه چهارم شد و به شانس مجدد رفت.

در سبک‌وزن دو پاروی مردان هم، خشایار عباس زاده و مسعود فتحی در رقابتهای دو نفره مردان در گروهی که 5 قایق داشت، چهارم شدند و به شانس مجدد راه یافتند.

نظر شما