رقابت های یونیور سیاد جهانی – کره جنوبی

دومین بازی، دومین شکست/ فوتبال به مالزی هم باخت

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۵:۳۵
کد خبر: ۲۹۷۱۸۹
دومین بازی، دومین شکست/ فوتبال به مالزی هم باخت
ایران رقابت های فوتبال یونیورسیاد بار دوم شکست خورد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،در ادامه رقابت های جهانی یونیور سیاد تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در بازی دوم خود نیز از تیم نسبتا ضعیف مالزی شکست خورد تا صعودش به مرحله بعدی با اما و اگر روبرو شود.

این بازی در نیمه اول با ارائه یک نمایش بسیار ضعیف از سوی بازیکنان ایران همراه بود تا این نیمه با تک گل مالزی در دقیقه ۱۹ که توسط محمد آوانگ به ثمر رسید به سود این تیم به پایان برسد. در این نیمه محمد اوسانی از ایران نیز از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

با آغاز نیمه دوم، فرشادکرمی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دست به تغییر زد و علیرضا اصغری را جایگزین محمد زارع کرد و صادق صالحی نیز در دقیقه ۸۰ جایگزین سامان آقازمانی شد. ایران بازی را در نیمه دوم هجومی تر آغاز کرد و موقعیت های خوبی را روی دروازه مالزی خلق کرد که مهمترین آنها در دقیقه ۷۰ بود که ضربه سرکش علی ظهیری از فاصله ۳۰ متری که به تیر افقی دروازه مالزی اصابت کرد. در ادامه نیز بازیکنان ایران یکی دو فرصت خوب برای گلزنی داشتند که با واکنش خوب دروازه بان مالزی راه به جایی نبردند تا این بازی با حساب یک بر صفر به سود مالزی به پایان برسد و دومین شکست در پرونده تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در این رقابتها به ثبت برسد.

ایران در این بازی با ترکیب علیرضاحیدری، علی ظهیری، خلیل هلالی، علی احمدی، محمد زارع، عباس سبحانی، محمد کرمی، حسین پور، سامان آقازمانی، سیدعلی فاطمی و محمد اوسانی‌کرد.

تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در بازی نخست خود در این رقابتها مقابل ژاپن با نتیجه 2-1 به ژاپن باخت و مالزی هم با همین نتیجه مقابل برزیل شکست خورد. تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در آخرین بازی مرحله گروهی خود روز سه شنبه مقابل برزیل به میدان خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز