احمد سعادتمند در گفتگو با برنا:

تفاهم نامه با کره شمالی مفید خواهد بود/ ۱۸ نفر ثبت نام کرده‌اند

۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۰۰:۳۱:۲۴
کد خبر: ۲۹۷۳۰۶
تفاهم نامه با کره شمالی مفید خواهد بود/ ۱۸ نفر ثبت نام کرده‌اند
سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: برای برگزاری انتخابات 18 نفر ثبت نام کرده اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اخیرا فدراسیون تنیس روی میز ایران با کره شمالی تفاهم نامه ای را به امضا رساند. همچنین برادران عالمیان در ترکیب تیم آسیا برای حضور در دو رویداد متفاوت انتخاب شده اند. درباره همین موضوعات و چند بحث دیگر احمد سعادتمند سرپرست فعلی فدراسیون تنیس روی میز با برنا گفتگو کرد.

وی در ابتدا در مورد رقابت های انتخابی تنیس روی میز که اخیرا برگزار شد، اظهار داشت: رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در دو مرحله برگزار شد. مرحله اول آن در قزوین بود که در بین 12 نفر برتر برگزار و 8 نفر به مرحله دوم راه یافتند. مرحله دوم نیز که در آکادمی بین المللی تنیس روی میز بود هم به اعتقاد اهالی تنیس روی میز و با توجه به اینکه پس از رقابت های لیگ برتر برگزار شده بود از کیفیت و سطح مناسبی برخوردار بود.

در پایان نیز نیما عالمیان، نوشاد عالمیان و افشین نوروزی به ترتیب اول تا سوم شدند. همچنین با تصمیم کمیته فنی پوریا عمرانی و شاهین اخلاق پسند نیز به ترکیب اضافه شده اند.

سعادتمند در مورد وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: از ابتدای سال 94 مرتب بازیکنان در اردوهای مختلف و مسابقات حضور داشتند. بلافاصله پس از اتمام لیگ نیز 2 مرحله انتخابی داشتیم که آن هم فشار زیادی روی بازیکنان گذاشت. در حال حاضر حدود 2 هفته استراحت خواهند داشت و پس از آن برای برگزاری اردوی مشترک به کمپ اشتایگر اتریش خواهیم رفت. هفته دیگر نیز عازم اتریش هستیم تا قرارداد این اردو را نهایی کنیم.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در مورد اینکه آیا تغییراتی در کادر فنی صورت خواهد گرفت یا خیر، گفت: فعلا تغییری در کادرفنی در هیچ رده سنی نخواهیم داشت و موقتا با همین کادر تا رقابت های قهرمانی آسیا که مهر ماه در تایلند برگزار خواهد شد ادامه می دهیم تا پس از آن با تصمیم کمیته فنی اگر نیاز بود تغییرات اعمال شود. در حال حاضر نیز کاظم مستحقی راد هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد.

سعادتمند در مورد انتخاب برادران عالمیان در تیم منتخب آسیا اذعان کرد: نیما به همراه کاظم مستحقی راد به عنوان یکی از نفرات اعزامی طرح توسعه جهانی این رشته اواخر مرداد ماه به مدت 24 روز به سوئد اعزام خواهد شد تا در کمپ فالکنبرگ با تیم ملی سوئد و نفرات دیگر تیم آسیا اردوی مشترکی برپا کند. بعد از آن نیز در پرو تور های چک و سوئد به اتفاق تیم سوئد شرکت خواهد کرد.

وی افزود: نوشاد عالمیان نیز به همراه افشین بدیعی در رقابت های قهرمانی دو قاره آسیا و اروپا در روزهای 10 و 11 مرداد حضور خواهد داشت. همه هزینه های این 2 اعزام نیز بر عهده کنفدراسیون آسیا خواهد بود. نوشاد در کمپ اشتایگر حضور خواهد داشت اما نیما در آن کمپ تیم را همراهی نمی کند.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در مورد تفاهم نامه ای که با کره شمالی امضا شده است، توضیح داد: رایزن فرهنگی کره شمالی در دفتر فدراسیون حضور یافت و مذاکراتی انجام شد. قرار است 2 ورزشکار پسر و 2 دختر به همراه یک مربی مرد و یک مربی خانم در ایران حضور پیدا کنند. رزومه این افراد که از رنکینگ خوبی نیز برخوردار هستند توسط کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفته و حتما مفید خواهد بود. این برنامه برای تیم بزرگسالان خواهد بود و هزینه بسیار کمی نیز خواهد داشت. پیش نویس برنامه تنظیم شده و منتظر اعلام اسامی هستیم تا قرارداد را نهایی کنیم. این تفاهم نامه هزینه کمی دارد و کاملا اقتصادی خواهد بود.

وی افزود: امسال سال منتهی به المپیک است و باید خود را به شدت آماده حضور در رقابت های انتخابی کنیم. آخرین مرحله انتخابی در فروردین ماه 95 برگزار می شود و سعی می کنیم به خوبی خود را آماده کنیم.

سعادتمند در پایان در مورد انتخابات فدراسیون تنیس روی میز گفت: منتظر ابلاغ وزارت محترم ورزش و جوانان هستیم تا مقدمات انتخابات را فراهم کنیم. به علت اینکه 8 استان با سرپرست اداره می شد کمی از برنامه عقب افتادیم ولی با مشخص شدن روسای تمام هیات ها همه چیز مهیای برگزار انتخابات است. ضمنا 18 نفر برای حضور در انتخابات آذر سال گذشته ثبت نام کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز