رئیس ووشو ایران در هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو

علی نژاد ابقا شد

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۲:۰۸
کد خبر: ۲۹۷۴۳۰
علی نژاد ابقا شد
مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا جلسه هیات رئیسه فدراسیون آسیایی ووشو امروز (یکشنبه) در هتل ارینتال ماکائو برگزار شد. باتوجه به اساسنامه فدراسیون جهانی، قاره ها مسئولیت انتخاب اعضای هیات رئییسه جهانی از قاره های خود را برعهده دارند که براین اساس و برای معرفی اعضای قاره کهن به فدراسیون جهانی از میان 13 نامزد رای گیری انجام شد.

در پایان رای گیری، مهدی علی نژاد، کی از مالزی، مورواکا از ژاپن و چن از چین برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی شدند.

علی نژاد که پیش از این نیز عضو هیات رئیسه فدراسیون آسیا بود برای یک دوره چهار ساله دیگر، این کرسی مهم بین المللی را در اختیار خواهد داشت.

وی به عنوان مسوول کارگاه تجدید نظر در اساسنامه فدراسیون آسیا و به روزرسانی آن انتخاب شد. همچنین مطابق اساسنامه جهانی، فک از هنک کنگ به عنوان نایب رییس جهانی معرفی شد.

در ادامه جلسه روند آماده سازی چین برای میزبانی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که مردادماه برگزار می شود مورد بررسی قرار گرفت. استعفای هوانگ نایب رییس ویتنامی فدراسیون آسیا نیز مورد قبول واقع شد و مقرر گردید یک نفر از چین جایگزین شود.

سپس مشکلات تایوان برای میزبانی در مسابقات بزرگسالان آسیا در سال آینده مورد بحث قرار گرفت و چنانچه مشکلات از سوی تایوان برطرف نشود، فیلیپین میزبانی را برعهده می گیرد.

نظر شما