جلالی در گفتگو با برنا:

از حضور نکونام استقبال می کنم/ بدنبال قهرمانی هستیم

۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۷۹۲۵
از حضور نکونام استقبال می کنم/ بدنبال قهرمانی هستیم
سرمربی سایپا گفت: لیگ پیشرفت خوبی داشت ولی امیدوارم سال آینده به کیفیت لیگ پارسال نباشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سایپا یکی از تیم هایی بود که تمریناتش را خیلی زود آغاز کرد و مهیای حضور در لیگ برتر می شود. مجید جلالی سرمربی باشگاه سایپا  در حاشیه تمرینات این تیم گفتگویی اختصاصی با خبرنگار برنا انجام داد.

وی در باره تمرینات تیم خود گفت: درحال حاضر تمرینات در هفته پنجم می باشد و روند تمریناتمان پیشرفته خوبی داشته است. در تمرینات بدنسازی و دوره آماده سازی به سر می بریم و تا 3 هفته نیز ادامه خواهیم داد. تمرینات دیر شده اما دست ما نیست. زمان نقل و انتقالات طولانی می باشد و این باعث می شود  وقتی برای دریافت پیشنهادات بهتر نیز وجود داشته باشد. تیم ما تیم مدعی است و برنامه ما بر این اساس پیش بینی شده و به دنبال کسب سهمیه آسیا و قهرمانی نیز می باشیم.

جلالی در مورد عملکرد سایپا در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: همیشه یارگیری در اختیار ما نیست. همیشه بهترین ها را می خواهیم. بودجه و اینکه چه بازیکنی جذب کنیم، برای ما مهم است. تابحال وضعیت یارگیری خوب بوده است. دو بازیکن از لیگ برتر به نام های غلامرضا رضایی و رضا نوروزی و یک بازیکن از لیگ یک به نام وحید اسماعیل بیگی از باشگاه مس جذب کرده ایم. 3 بازیکن دیگر نیز می خواهیم که امیدوارم موفق به جذب آن بشویم. اگر مجبور باشیم ممکن است بازیکن خارجی هم به تیم اضافه کنیم.

سرمربی سایپا در مورد تغییرات در کادرفنی این تیم بیان کرد: اسکلت کادر فنی حفظ شده است. برای مربی گلرها از آقای مصطفی سفال منش جای آقای هاروت مربی بدنساز نیز از آقای مسعود میرزازاده جای آقای نوشادی استفاده می کنیم و لازم است از همه کادر تشکر کنم.

اردوی داخلی ظاهرا کنسل شده و اردوی خارجی نیز گویا به تعویق افتاده است، جلالی در این باره گفت:  یک اردوی داخلی در برنامه پیش بینی کرده بودیم که بین 3 استان کردستان، اردبیل و خراسان بود که به دلایل مختلف انجام نشد. بعد از آن قرار بود به یک اردوی خارجی برویم که به علت مشکل خروجی نیمی از بازیکنان فعلا امکانپذیر نشده و باشگاه در حال حل کردن این موضوع می باشد.

طی چند روز اخیر صحبت هایی از حضور کاپیتان سابق تیم ملی در تیم سایپا شده بود و نکونام نیز اعلام کرده بود که دوست دارم با آقای جلالی کار کنم، سرمربی سایپا در این مورد اظهار داشت: باشگاه صحبت هایی داشته است و من نیز 2 هفته پیش تلفنی با ایشان صحبت کردم و هنوز چیزی معلوم نیست و او هنوز در تمرینات حضور ندارد. بهرحال من از حضور نکونام در سایپا استقبال می کنم.

وی به عنوان یک کارشناس لیگ چهاردهم را اینگونه ارزیابی کرد: لیگ پیشرفت خوبی داشت ولی امیدوارم سال آینده به کیفیت لیگ پارسال نباشد. شروع دیر، مشکلات مدیریتی و آماده سازی تیم ها بر روی کیفیت لیگ خیلی تاثیر می گذارد.

جلالی همچنین در مورد لژیونرهای ایرانی گفت: تعداد آن ها خیلی کم است چون فوتبال ما بازیکن تولید نمی کند و موانعی نیز در راه تولید وجود دارد. باشگاه برای یک بازیکن 10 سال زحمت می کشد ولی یک تیم نظامی آن ها را به راحتی می برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز