تورنمنت بین‌المللی تیروکمان معلولین - جمهوری چک؛

رنجبر و عباسپور در فینال

۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۸:۵۱
کد خبر: ۲۹۸۳۳۹
رنجبر و عباسپور در فینال
امروز و در دومین روز از رقابت های بین المللی تیر و کمان معلولین که در جمهوری چک در جریان است، نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با پایان یافتن رقابت های مقدماتی که روز گذشته برگزار شد، ابراهیم رنجبر در بخش ریکرو،با کسب عنوان اول از گروه خود راهی مسابقات مرحله حذفی شد و امروز موفق شد با غلبه بر حریفان در مراحل مختلف، به دیدار پایانی راه یابد و برای تصاحب نشان طلا روز شنبه به روی خط می رود.

سمیه عباسپور نیز با کسب عنوان دوم  از مرحله مقدماتی  که روز گذشته برگزار شد، امروز در بخش کامپوند با پیروزی بر حریفان موفق شد به عنوان دیگر فینالیست کشورمان به مرحله نهایی راه یابد و در دیدار پایانی که روز شنبه برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

غلامرضا رحیمی نیز علی رغم عملکرد خوب، در مرحله یک چهارم حذف و از رسیدن به فینال بازماند. راضیه شیرمحمدی در مرحله یک شانزدهم، مجید کاکوش در مرحله یک هشتم و فرزانه عسگری نیز در مرحله یک چهارم حذف و از رسیدن به فینال بازماندند.

مجید کهتری، رئیس انجمن تیر و کمان در خصوص نتایج روز دوم گفت: متاسفانه به دلیل شرایط بد جوی و بارش باران شدید، کمانداران نتوانستند عملکرد مورد نظر خود را به نمایش بگذراند و هادی نوری، یکی از کمانداران خوب تیم نیز به دلیل بیماری، روز گذشته موفق به اتمام مسابقات مقدماتی نشد و امروز نیز در رقابت های حذف شرکت نکرد.

وی افزود: مسابقات مرحله میکس از فردا آغاز می شود و در بخش کامپوند، سمیه عباسپور و هادی نوری و در بخش ریکرو راضیه شیرمحمدی و ابراهیم رنجبر به میدان خواهند رفت.

تورنمنت بین المللی تیر و کمان جمهوری چک با حضور نمایندگان 25 کشور از امروز به صورت رسمی آغاز شد و تا 23 تیر ماه در جریان خواهد بود.

این رقابت ها فاقد سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک است و صرفا در زمره رقابت های WORLD RANKING قرار دارد و از این رو مسابقات تدارکاتی خوبی برای رقابت های جهانی کسب سهمیه آلمان به شمار می رود.

تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معولین جمهوری اسلامی ایران با ترکیب ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، هادی نوری، کاظم تن، مجید کاکوش، فرزانه عسگری، راضیه شیرمحمدی و سمیه عباسپور و با هدایت نیکولاویچ، مصطفی حبیبیان و گلثومه غلامی، در این مسابقات شرکت کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز