نشست هماهنگی ویژه برنامه های هفته فرهنگ پهلوانی

دکتر احمدی: ترویج فرهنگ پهلوانی ضرورت ورزش کشور است

۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۴:۵۸
کد خبر: ۲۹۸۷۰۰
دکتر احمدی: ترویج فرهنگ پهلوانی ضرورت ورزش کشور است
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گسترش فرهنگ پهلوانی را از منویات مقام معظم رهبری و مطالبات ریاست جمهوری خواند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با حضور دکتر سیدعبدالحمید احمدی (مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان)، فرهاد طلوع کیان (رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای)، داود آذرنوش (رییس سازمان بسیج ورزشکاران)، مسعود امینی (مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان) و حجت الاسلام یاسر موحدفرد (دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی) در وزارت ورزش و جوانان نشست هماهنگی ویژه برنامه های هفته فرهنگ پهلوانی سال 1394 برگزار شد.

در آغاز این نشست فرهاد طلوع کیان ضمن ارائه گزارشی از هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون های ورزشی و اداره کل های ورزش و جوانان استانها برای معرفی برترین مربیان ورزشی زن و مرد مروج فرهنگ پهلوانی از رشته های گوناگون ورزشی برپایه شاخص های مرام پهلوانی، از برگزاری مدون ویژه برنامه های هفته فرهنگ پهلوانی با نامگذاری هر روز و برنامه هایی در دو سطح استانی و ملی خبر داد.

در ادامه این نشست پس از تبادل نظر و ارائه پیشنهادها و راهکارهای اجرایی برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن هفته فرهنگ پهلوانی، دکتر سید عبدالحمید احمدی ضمن قدردانی از انسجام ستاد برگزاری هفته فرهنگ پهلوانی و تدوین ویژه برنامه های شایسته، بحث ترویج فرهنگ پهلوانی را از ضرورت های ورزش کشور و یکی از نیازهای فرهنگ جامعه دانست.

دکتر احمدی گسترش فرهنگ پهلوانی را از منویات مقام معظم رهبری و مطالبات ریاست جمهوری خواند که به خوبی از سوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با اراه اندازی ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی در حال پیگیری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز