جهت شرکت در دوره پیشرفته دانش افزایی

سفر احسانی و معینی به ژاپن

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۷:۰۶
کد خبر: ۲۹۸۹۳۰
مسئولین کمیته های آموزش و جوانان فدراسیون فوتبال به منظور شرکت در دوره پیشرفته دانش افزایی تهران را به مقصد توکیو ترک کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در راستای ارائه متدهای جدید مربیگری، فدراسیون فوتبال ژاپن با همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا دوره ای تحت عنوان "مربیگری بین المللی 2015" با حضور مسئولین فنی فدراسیون های عضو AFC از 22 لغایت 27 تیر در شهر اوزاکا و مرکز تمرینات ملی ساکای برگزار خواهد کرد و محمد احسانی- رئیس کمیته آموزش و فریدون معینی- سرپرست کمیته جوانان نمایندگانی هستند که از ایران در این دوره شرکت می کنند..

گفتنی است؛ این دوره با اهداف توسعه فوتبال پایه، تبادل نظرات و ایجاد ارتباطات در میان شرکت کنندگان و همچنین کسب دانش شیوه های مربیگری مناسب برگزار می شود.
 
لازم به توضیح است، "سیستم توسعه نظام مند مربیگری" یکی از جذابترین دوره هایی است که از سال 2006 تا کنون همه ساله در ژاپن برگزار می شود و بسیاری از مربیان از سراسر آسیا برای یادگیری مهارت های توسعه مربیگری در این دوره که توسط فدراسیون فوتبال ژاپن برگزار می شود، شرکت می کنند.
 
مسئولین کمیته آموزش و جوانان شب گذشته تهران را به مقصد امارات و پس از توقفی کوتاه در فرودگاه دبی، به سمت  توکیو حرکت کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز