کمال کامیابی‌نیا در گفتگو با برنا:

قول قهرمانی نمی‌دهم/ دوست دارم به استقلال گل بزنم

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۵:۲۰
کد خبر: ۲۹۹۰۱۳
قول قهرمانی نمی‌دهم/ دوست دارم به استقلال گل بزنم
هافبک جدید سرخپوشان گفت: برانکو به من گفت می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی فصل گذشته تیم نفت تهران و امسال پرسپولیس با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را به صورت رسمی با سرخپوشان پایتخت امضا کرد تا رسما بازیکن پرسپولیس شود. کامیابی نیا در گفتگو با خبرنگار برنا درباره حضورش در پرسپولیس و اهدافش در این تیم صحبت کرد.

 

* از جزئیات قراردادت با پرسپولیس صحبت کن؟

قرارداد دو ساله ای را با پرسپولیس امضا کردم. یک بندی در قرارداد من وجود دارد که اگر تا آخر امسال هفتاد تا هفتاد و پنج درصد مبلغ قراردادم پرداخت نشود قرارداد خود به خود فسخ خواهد شد.

 

* تمریناتت با تیم جدید چطور است؟

تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می گذاریم. روزی دو نوبت بدنسازی داریم. با برنامه ریزی که برانکو انجام داده تمرینات روی روال ادامه پیدا می کند. بدنساز فوق العاده با دانشی داریم به طوری که در چند سال اخیر چنین تمریناتی را هیچ کجا نه دیده ام و نه درباره آن شنیده ام.

 

* با کدام یکی از بازیکنان پرسپولیس هم تیمی بودی و با کدامیک راحت تری؟

با 8 تا 9 نفر از بازیکنان قبلا همبازی بودم؛ با رضا نورمحمدی در راه آهن، کفشگری در تیم ملی جوانان، بابک حاتمی در شهرداری تبریز، سوشا مکانی و هادی نوروزی در نفت تهران بازیکنانی بودند که با آن ها سابقه همکاری داشتم. هیچ فرقی نمی کند با همه بچه ها دوست هستم. هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد تابعم.

 

* پیام صادقیان اخیرا در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی کلی از تو تعریف و تمجید کرده و از هواداران خواسته است تا از کمال کامیابی نیا حمایت کنند؟

دست پیام درد نکند. آن مطلب را خواندم. واقعا به من لطف کرد و از ته دل آرزو می کنم او هم در نفت تهران و با شماره 11 که من قبلا می پوشیدم موفق شود و به اوج باز گردد چون پتانسیل آن را دارد.

 

* تو به پیام زنگ زده بودی تا برای پوشیدن شماره 11 به قول معروف رخصت بگیری؟

نه، من با امین حاج محمدی دوست مشترکمان که بازیکن استقلال است صحبت کردم و به صادقیان پیغام دادم. بعد از آن پیام لطف کرد، با من تماس گرفت و دقایقی صحبت کردیم.

 

* چه حرف هایی بین تو و صادقیان رد و بدل شد؟

از او بابت پستی که گذاشته بود تشکر و برای پیام در نفت تهران آرزوی موفقیت کردم. صادقیان هم متقابلا همین حرف ها را به من زد و ...

 

* فکر می کنی در نفت تهران موفق شود؟

گفتم که عملکرد فنی صادقیان بر کسی پوشیده نیست. او یک فوتبالیست با استعداد و تکنیکی است و اعتقاد دارم در نفت تهران می تواند موفق ظاهر شود. قرار است او در نفت تهران پیراهن شماره 11 من را بر تن کند.

 

* می دانیم علاقه زیادی به شماره 11 داری و ظاهرا در پرسپولیس هم همین شماره را خواهی پوشید. حالا اگر فصل آینده پیام صادقیان به پرسپولیس برگردد حاضری این پیراهن را به او پس بدهی؟

پیراهن شماره 11 پرسپولیس نزد من امانت است. اگر پیام صادقیان به پرسپولیس برگشت و دوست داشت این پیراهن را بپوشد با کمال میل تقدیمش خواهم کرد.

 

* بهترین نصیحتی که از زمان پیوستن به پرسپولیس آمدی چه بوده است؟

اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است و مراقب حاشیه ها باشم!

 

* برانکو طی این مدت چه حرفی به تو زده است؟

خیلی همکلام نشدیم چون فصل بدنسازی است و تمرینات جدی است. با این حال یکبار به من گفت که کمال تو می توانی صد در صد به ما کمک کنی.

 

* صحبتی درباره تیم سابقت نداری؟

برای نفت تهران آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم که آنان در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرند. لازم است از آقایان قنبرزاده، علیپور و ایرانیان تشکر ویژه ای داشته باشم. من با مسوولان باشگاه نفت برای فصل آینده صحبت کردم و قرار شد آن ها به من خبر دهند ولی این اتفاق نیافتاد من هم با آن ها قراردادی نداشتم و به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شدم. در حال حاضر هم حدود سی و پنج درصد از نفت طلبکار هستم و قصد بخشش آن را هم ندارم.

 

* به تیم ملی هم فکر می کنی؟

پارسال در نفت از فدراسیون سه بار پاسپورتم را گرفتم ولی هیچ گاه خبری نشد ولی امیدوارم امسال به تیم ملی دعوت شوم.

 

* تا به حال فکر می کنم به استقلال گل نزدی؟

درست است. تا حالا به استقلال گل نزدم اما خیلی دوست دارم در بازی دربی دروازه این تیم را باز کنم و هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم.

 

* حرف خاصی نداری؟

قول قهرمانی نمی دهم اما تمام تلاشم را می کنم تا بهترین بازی های ممکن را برای تیم محبوبم انجام دهم و رضایت هواداران را جلب کنم. فقط خواهش می کنم از من و پرسپولیس حمایت کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز