روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا - میانمار

سه نماینده ایران در فینال

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۶:۰۳
کد خبر: ۲۹۹۰۲۳
سه نماینده ایران در فینال
در روز دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و یک کشتی گیر به دیدار رده بندی رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسابقات کشتی جوانان قهرمانی آسیا روزهای 18 تا 21 تیرماه  در شهر نایپیداو کشور میانمار برگزار می شود.

نتایج کشتی گیران آزادکار کشورمان در روز دوم و پایانی این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور اول کشتی گیر ژاپنی را شکست داد وی در دور دوم نیز از سد کشتی گیر کره جنوبی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بیابانی در این مرحله با شکست حریف چینی به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار از کشور هند است.

در وزن 74 کیلوگرم رضا مظفری در دورهای اول و دوم مقابل کشتی گیران ترکمنستان و چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله با نتیجه 10 برصفر از سد کشتی گیر هندی گذشت به راهی دیدار فینال شد. حریف مظفری در دیدار پایانی از کشور قزاقستان است.

در وزن 84 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول مقابل کشتی گیری از کشور هند به برتری دست یافت وی در دور دوم حریفی از کره جنوبی را مغلوب کرد و با شکست 10 بر صفر حریف ژاپنی در دور سوم به دیدار فینال راه یافت. گلیج در این دیدار به مصاف کشتی گیر قزاقستانی می رود.

در وزن 96 کیلوگرم معین محمودی در دور اول مقابل کشتی گیر قزاقستانی شکست خورد اما با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با شکست کشتی گیر ازبکستانی به دیدار رده بندی رسید. محمودی در این دیدار به مصاف حریف هندی می رود.

در وزن 55 کیلوگرم محمد نامجو مطلق در دور اول مقابل حریف هندی شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 66 کیلوگرم نیز نیما اشقاقی در دور اول مقابل کشتی گیر ژاپنی مغلوب شد و با توجه به شکست این ژاپنی در ادامه مسابقات، اشقاقی حذف شد.

در روز نخست این رقابت ها و در وزن 120 کیلوگرم امین طاهری صاحب مدال طلا شد و علیرضا گودرزی به عنوان پنجم رسید. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز