ابوالفضل یعقوبی در گفتگو با برنا:

ناداوری نمی‌شد، طلا می‌گرفتم/ شاید در گرندپریکس روسیه شرکت کنم

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۹۹۰۳۳
تکواندوکار 18 ساله تیم ملی گفت: چه برسم و چه نرسم تمام تلاشم را در راه رسیدن به المپیک انجام می دهم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ابوالفضل یعقوبی ملی پوش 18 ساله تیم ملی تکواندوی ایران درباره مدال ارزشمندی که در مسابقات قهرمانی جهان کسب کرد و همچنین مهم ترین هدف ورزشی اش با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی ابتدا درباره مدال برنزی که در مسابقات قهرمانی جهان کسب کرد اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود. بیش از 140 کشور در این رقابت ها حضور پیدا کردند و خدا را شکر که توانستم مدال بگیرم.

یعقوبی در پاسخ به این سوال که احتمال می داد مدال بگیرد یا خیر، توضیح داد: من تلاش زیادی کرده بودم تا در این مسابقات حضور پیدا کنم و همه روی من حساب طلا را کرده بودند ولی با ناداوری به نماینده بلژیک و با یک امتیاز اختلاف باختم.

نماینده سبک وزن تیم ملی تکواندو در مورد وضعیت حال حاضرش گفت: خدا را شکر همه چیز خوب پیش می رود و مشکل و مصدومیت خاصی ندارم. از یک ماه پیش اردوها آغاز شده است و از لحاظ آمادگی در مسیر خوبی قرار گرفته ام.

وی درباره احتمال اعزامش به گرندپریکس روسیه خاطرنشان کرد: احتمالا برای گرندپریکس، به روسیه اعزام می شوم و قبل از آن هم در مسابقات کره جنوبی شرکت می کنم که 20 امتیاز دارد. فکر کنم  رنکینگ من در حال حاضر جزو گرند پریکس ها باشد.

یعقوبی در پایان در ارتباط با احتمال حضورش در المپیک ریو گفت: من الان 18 سال دارم و حدود دو سال است که با تیم بزرگسالان کار می کنم. چه برسم و چه نرسم تمام تلاشم را در این راه انجام می دهم.

نظر شما