بازدید رئیس فدراسیون هندبال از اردوی بانوان

مهدوی: هندبال بانوان سهمیه جام جهانی را می گیرد

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۰:۳۸
کد خبر: ۲۹۹۲۶۹
مهدوی: هندبال بانوان سهمیه جام جهانی را می گیرد
شروع لیگ برتر هندبال بانوان به تعویق افتاد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،این روزها ششمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان برای شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان آماده می کند که اردوی این تیم از 18 تیر در تبریز در حال برگزاری می باشد. در همین راستا لیگ برتر هندبال بانوان نیز قرار بود از دوم مرداد ماه آغاز شود، اما با توجه به برنامه‌های تیم ‌ملی و اعزام تیم های نوجوانان و جوانان به رقابتهای آسیایی در مرداد ماه، شروع این ر‌قا‌بت‌ها به تعویق افتاد.

سیدابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال طی دیداری از اردوی تیم ملی هندبال جوانان و نوجوانان، گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال جوانان و نوجوانان دختر به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در مردادماه سالجاری در آلماتی قزاقستان است که این مسابقات برای کسب سهمیه جهانی نیز هست .

او در ادامه افزود: مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در شهریورماه سالجاری در هندوستان برپا می شود و برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، قرار است پنج تیم به عنوان نماینده آسیا جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند و یقین دارم بانوان ایرانی یکی از این 5 تیم خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: البته به دلیل کمبود وقت، نتوانستیم برای این تیم اردوی خارجی برپا کنیم اما با تکیه بر نیروی انسانی داخلی و استفاده از تجارب پیشکسوتان هندبال، تمرینات خوبی برای این تیم پیش بینی شده است.

نظر شما