مدیرعامل سایپا:

به منش نکونام اعتقاد داریم/ او در اردوی سایپا حاضر می شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۲:۴۰
کد خبر: ۲۹۹۴۷۴
به منش نکونام اعتقاد داریم/ او در اردوی سایپا حاضر می شود
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: همیشه براساس واقعیت‌ها و نیازهای‌مان حرکت می‌کنیم و مذاکره با نکونام هم براساس نیازمان بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بیت الله رضایی درباره محل برگزاری اردوی سایپا اظهار داشت: به دلیل حساسیت‌هایی که وجود داشت و البته وجود امکانات مشابه در کشورمان و استان اردبیل تصمیم گرفتیم به جای برگزاری اردو در ترکیه و صرف هزینه‌های بالا در این کشور، در اردبیل و شهرستان سرعین اردو بزنیم. تیم سایپا تا آخر هفته در اردبیل حضور خواهد داشت  و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص جذب نکونام و اخبار متفاوتی که از حضور کاپیتان سابق تیم ملی در برخی تیم‌ها مطرح می‌شود اینگونه توضیح داد: ما با نکونام توافق کردیم و نیازی هم نیست که نگران قول و قرارهای فی‌مابین باشیم. نکونام یک بازیکن با شخصیت است. که سال‌هایی برای سربلندی فوتبال ایران تلاش کرده و مطمئناً با بازیکنان خوبی که در سایپا حضور دارند و با جذب وی که با تاکید و خواست آقای جلالی است. امسال تیمی مدعی و قدرتمند را روانه  مسابقات لیگ برتر خواهیم کرد. ما به اصول و قواعد کار آشنا هستیم و همیشه  براساس واقعیت‌ها و نیازهای‌مان حرکت می‌کنیم و مذاکره  با نکونام  هم براساس نیازمان  بوده است.

رضایی ادامه داد: به اخبار و حواشی و شایعات ، پیرامون حضور نکونام توجهی نداریم چون همانطور که گفتم  با اصول و قواعد باشگاه‌داری آشنا هستیم ضمن اینکه به منش نکونام هم اعتقاد داریم اما اهل هیاهو و جارو جنجال نیستیم  و براساس واقعیت‌ها رفتار و قدم برمی‌داریم  به همین خاطر از حضور نکونام  در سایپا مطمئن  هستیم و امیدواریم  طی روزهای آینده پس از ثبت قرارداد نکونام در اردوی تیم حاضر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز