دیدار وزیر ورزش و جوانان با سفیر روسیه؛

دکتر گودرزی: از میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حمایت می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۲:۵۰
کد خبر: ۲۹۹۵۰۱
دکتر گودرزی: از میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حمایت می‌کنیم
وزیر ورزش و جوانان از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با روسیه در حوزه ورزش و جوانان خبر داد و گفت: پیرو این تفاهم نامه حمایت خود را از میزبانی جام جهانی 2018 روسیه به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در دیدار با لوان جاگاریان سفیر روسیه روابط ایران و روسیه را گسترده، مثبت و بسیار با قدمت عنوان کرد و گفت: به توسعه بیشتر این روابط علاقه‌مند هستیم.

وی با اشاره به اجلاس گذشته شانگهای و دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه افزود: رئیس جمهور و ولادیمیر پوتین در این اجلاس طی دیداری دو ساعته مذاکرات سازنده و مثبتی در خصوص توسعه و گسترش روابط دو کشور داشتند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با روسیه در حوزه ورزش و جوانان خبر داد و گفت: پیرو این تفاهم‌نامه حمایت خود را از میزبانی جام جهانی 2018 روسیه به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

گودرزی با بیان این که از توسعه روابط بیشتراستقبال خواهیم کرد، گفت: انتظار داریم در سایر زمینه‌های ورزش مانند تبادل مربی، برگزاری اردو و حمایت روسیه از ایران در کسب کرسی‌های جهانی ورزشی در رشته‌هایی خاص مانند کشتی طی تفاهم‌نامه‌ای اقدام کنیم.

همچنین لوان جاگاریان دو هدف برای این ملاقات عنوان کرد. وی گسترش روابط دوستانه را نخستین هدف دانست و گفت: دیدار گرم و صمیمی روحانی با پوتین در اجلاس سران ثابت می‌کند که دوستی دو کشور عمیق است و ما می‌خواهیم روابط ورزشی و فرهنگی دو کشور نیز بیشتر شود.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی جام‌جهانی 2018 در روسیه عنوان کرد: فدراسیون فوتبال برخی کشورهای غربی فعالیت‌های ضد روسی را برای تغییر میزبانی آغاز کرده‌اند که از ایران می‌خواهیم ما را در برگزاری مسابقات حمایت کند و این دومین هدف ما از این دیدار است.

جاگاریان همچنین افزود: قصد داریم علاوه بر همکاری های سیاسی و فرهنگی دو کشور، در زمینه‌های ورزشی و تبادل مربی و دانش فنی نیز همکاری بیشتری داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز