زولا در قطر

اشکان شاگرد فرانکو شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۹:۴۰
کد خبر: ۲۹۹۶۳۲
اشکان شاگرد فرانکو شد
زولا به عنوان سرمربی العربی قطر معرفی شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، باشگاه العربی قطر که اشکان دژاگه از کشورمان درآن حضور دارد دوشنبه شب درمراسمی جان فرانکو زولا را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد.

زولا مهاجم ایتالیایی اسبق تیم های ناپولی و چلسی که در دوران بازیگری بسیار موفق بود خیلی در عرصه مربیگری کارنامه موفقی نداشته و هدایت تیم هایی مثل کالیاری و واتفورد که جزو تیم های درجه 3 فوتبال اروپا را بر عهده داشته است.

وی در دوران بازیگری و در 629 بازی که برای تیم هایش به میدان رفت موفق به زدن 193 گل شد و در بین هواداران فوتبال نیز از محبوبیت خوبی برخوردار بود.

حالا جانفرانکو در العربی بدنبال پیداکردن راه مربیگری خود است و در تیم العربی قطر با اشکان دژاگه که یک مهره کلیدی و تاثیرگذار به شمار می رود می تواند روزهای خوبی را در قطر داشته و حتی سکوی پرتابی برای هدایت تیم های بزرگتر و نامی تر در فوتبال اروپا باشد.

او پس از عقد قرارداد با العربی در کنفرانس خبری انگیزه بالای خود را نشان داد و اینگونه گفت: باید همه تلاش کنیم این تیم را در فصل پیش رو به جایگاه اصلی اش بازگردانیم زیرا تاریخ نشان می دهد که تیم العربی در دهه های 90 و80 میلادی مدعی بلا منازع فوتبال قطر بوده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز