سوشا مکانی در گفتگو با برنا:

از همه تیم‌ها جلوتر هستیم/ هنوز علت محرومیتم را نمی‌دانم

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۷:۰۸
کد خبر: ۲۹۹۶۸۱
از همه تیم‌ها جلوتر هستیم/ هنوز علت محرومیتم را نمی‌دانم
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو از مربیان با دانشی است که تا به حال وارد ایران شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اعضای کاروان پرسپولیس، یکشنبه تهران را به مقصد ترکیه ترک کردند. قرار است شاگردان برانکو اردویی هشت روزه را در این کشور همسایه برپا کنند. در همین راستا سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس در گفتگو با برنا درباره شرایط فعلی تیمش صحبت کرد.

 

* از تمرینات پرسپولیس برای ما بگو. شرایط تیم چگونه است؟

خدا را شکر همه چیز با نظم خاصی جلو می رود. ما بازیکنان با تمام توان تمرین می کنیم و امیدوارم هر چه زودتر تیم پرسپولیس کامل شود و با بازیکنانی کامل تر تمرینات آماده سازی خود را پشت سر بگذاریم.

 

* بی تعارف پرسپولیس در فصل بدنسازی از سایر تیم ها عقب نیست؟

نه، اتفاقا پرسپولیس از لحاظ بدنی و آمادگی جسمانی از سایر تیم ها جلوتر است.

 

* جدی می گویی یا کنایه می زنی؟

کاملا جدی گفتم. اولا ما زودتر از بقیه استارت تمرینات خود را زدیم و در ثانی تامی هیومر مربی بدنساز ما بهترین تمرینات روز دنیا را در نظر گرفته و واقعا دارد کار می کند. شما می توانید از خود بازیکنان پرسپولیس بپرسید که به عینه پیشرفت خود را مشاهده می کنند و ما هر روز می بینیم چقدر از لحاظ بدنی آماده تر شدیم.

 

* تمرینات پانادیچ مربی دروازه بانی پرسپولیس چطور است؟

ایگور پانادیچ هم یک مربی کاربلد است که تمرینات متنوعی را برای دروازه بانان پرسپولیس در نظر می گیرد. می دانم در کرواسی آکادمی دروازه بانی دارد و خوشحالم زیر نظر این مربیان و البته برانکو کار می کنم.

 

* انصافا برانکو هم پای تو ایستاده است...

باور کنید این را به خاطر اینکه الان برانکو سرمربی من است نمی گویم اما به جرأت یکی از مربیان با دانش است که تا به حال وارد ایران شده است. رابطه ما هم یک رابطه محترمانه استاد و شاگردی است.

 

* جواب سوال ما را ندادی؟

فقط می توانم بگویم وقتی یک مربی به دروازه بان یا بازیکنی اعتماد می کند، طبعا راندمان کاری آن بازیکن بالا و بالاتر می رود. در حال حاضر این اعتماد و اطمینان بین ما وجود دارد.

 

* باشگاه پرسپولیس با مهرداد طهماسبی دروازه بان فصل گذشته صبا به توافق نرسید و پس از آن با حامد لک مذاکره کرد. نظر تو درباره مذاکره باشگاه این گلرها چیست؟

درباره مذاکره باشگاه دروازه بان های دیگر از جمله حامد لک هیچ نظری ندارم! وظیفه من نیست که در این رابطه حرف بزنم. بارها گفتم و باز هم می گویم این حق باشگاه پرسپولیس است که با هر گزینه ای مذاکره کند. من باید سرم به کار خودم باشد و فقط تمرین کنم.

 

* یعنی برای تو مهم نبود چه کسی به پرسپولیس بیاید و رقیب تو باشد؟

باور کنید فرقی نمی کند! خلاصه اش کنم من با هیچ دروازه بانی در ایران مشکل نداشته و ندارم. هر دروازه بانی هم به پرسپولیس بیاید قدمش روی چشم ماست.

 

*بعد از مذاکره با چند دروازه بان، پرسپولیس با محمدباقر شعبانی گلر لیگ یکی به توافق رسید.

به این گلر جوان خوشامد می گویم و امیدوارم در پرسپولیس موفق باشد. شعبانی باید از این فرصتی که نصیبش شده، استفاده کرده و خودش را در تیم بزرگ پرسپولیس اثبات کند.

 

* خیلی حرفه ای مصاحبه می کنی؟

(بالاخره می خندد) یکسال بازی در پرسپولیس به اندازه ده سال تجربه مرا بیشتر کرده است.

 

* تو بالاخره سه بازی اول لیگ پانزدهم را محروم هستی یا دو بازی ات تعلیقی است؟

باور کنید هنوز خودم هم نمی دانم! البته با شناختی که از آقای حسن زاده و سایر دست اندرکاران کمیته انضباطی دارم مطمئن هستم تصمیم درستی در رابطه با پرونده من گرفته می شود چون واقعا در آن ماجرای دربی بی تقصیر بودم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز