رضا افتخاری در گفتگو با برنا:

مشکلی با ترابیان ندارم/ اول شمسایی بعد خسوس

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۳:۳۴
کد خبر: ۲۹۹۶۸۷
مشکلی با ترابیان ندارم/ اول شمسایی بعد خسوس
رئیس کمیته فوتسال گفت: به خاطر جام ملت‌های آسیا، لیگ را زودتر تمام می‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال کشورمان درباره آخرین اتفاقات این روزهای فوتسال و زمان قطعی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال در راه جام ملت ها و جام جهانی و همچنین آغاز لیگ برتر با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی ابتدا در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: اصلی ترین گزینه سرمربی گری ایران وحید شمسایی است. قرار شده عملکرد او در جام باشگاه های آسیا سنجیده شود و اگر مورد تایید قرار گرفت؛ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال انتخاب شود. این مسابقات از 6 مردادماه آغاز و تا نوزدهم همان ماه ادامه پیدا می کند.

افتخاری در پاسخ به این سوال که گزینه بعدی فدراسیون، در صورتی که شمسایی نتیجه لازم را با تاسیسات کسب نکند؛ کیست؛ اذعان داشت: در صورتی که شمسایی شرط فدراسیون را عملی نکند؛ بهترین گزینه برای تیم ملی ایران خسوس کاندلاس خواهد بود. ما به طور کامل با ایشان قطع رابطه نکرده ایم. ایشان به خاطر مسائل شغل دومشان و همچنین مشکل همسرشان با ما قطع همکاری کرد ولی هنوز شانس این را داریم تا با خسوس کار کنیم. به این دلیل که هم آشنایی خوبی با تیم ملی دارد و هم ما به دلیل مشکلات مالی فدراسیون، توانایی استخدام مربی خارجی جدید را نداریم.

رئیس کمیته فوتسال ایران در ارتباط با مشکلش با عباس ترابیان و کمیته فنی فوتسال تصریح کرد: من با عباس ترابیان به خودی خود مشکلی ندارم و رابطه ام را با او قطع نکرده ام. ولی همچنان سر حرف خودم هستم و به نظرم نیازی به تشکیل این کمیته نبوده و نیست. با این اتفاق کمیته در کمیته شده است و من با ارسال نامه به علی کفاشیان خواستار انحلال این کمیته شده ام.

وی در ادامه افزود: اگر هم قرار باشد کمیته ای تشکیل شود خود من به عنوان متصدی فوتسال باید ریاست آن را بر عهده داشته باشم و اعضای آن را هم خودم از بین کارشناسان دلسوز فوتسال انتخاب کنم. با این حال همه چیز در اختیار فدراسیون است و من تابع تصمیمات آن ها هستم ولی از نظر من این کمیته رسمیت ندارد.

افتخاری درباره علت شروع زود هنگام لیگ برتر و پیش بینی او از کیفیت این مسابقات گفت: این مسابقات به دلیل برگزاری جام ملت های آسیا در دی ماه زودتر آغاز شد و سعی می کنیم آن را هرچه سریع تر به اتمام برسانیم تا لطمه ای به تیم ملی ما وارد نشود. مسابقات جام ملت های آسیا اواخر دی ماه برگزار خواهد شد. تیمها امسال چند بازیکن برزیلی جذب کرده اند و به جوانان بیش تری هم بازی داده شده است و حدس می زنم حدود 7 تیم امسال شانس قهرمانی داشته باشند.

رئیس کمیته فوتسال درباره برنامه های فدراسیون تا جام جهانی 2016 کلمبیا خاطرنشان کرد: تا جام ملت های آسیا برنامه ما به طور کامل پر شده است. هم با روسیه و هم با ایتالیا بازی های دوستانه ای را برگزار خواهیم کرد. در ضمن خود مسابقات جام ملت های اسیا می تواند آماده سازی خوبی برای جام جهانی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز