رضا یزدانی در گفتگو با برنا:

برای کشتی گرفتن ریسک نمی‌کنم/ امیدوارم زودتر به بهبودی برسم

۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۹۹۶۸۹
برای کشتی گرفتن ریسک نمی‌کنم/ امیدوارم زودتر به بهبودی برسم
دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون گفت: امیدوارم تا مسابقات جهانی آسیب دیدگی ام بهبود پیدا کند تا شرایط خوبی داشته باشم و برای کسب مدال روی تشک بروم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا یزدانی در جریان تمرینات تیم ملی کشتی با آسیب دیدگی روبرو شد. یزدانی در آستانه تورنمنت لهستان از ناحیه ساق پای راست آسیب دید تا حضورش در این تورنمنت در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

یزدانی در گفتگو با خبرنگار برنا، درخصوص آسیب دیدگی خود اظهار داشت: متاسفانه بدشانسی دست از سر من برنمی دارد و بعد از اینکه مصدومیت پای چپم برطرف شد و عمل کردم الان دوباره با مصدومیت دیگری روبرو شدم که کارم را سخت کرده است.

وی ادامه داد: در تمرینات تیم ملی از ناحیه ساق پای راست مصدوم شدم و MRI گرفتم. طی جوابیه ای هم که برای فدراسیون ارسال شد طول درمان و برنامه درمانی ام به کمیته پزشکی فدراسیون اعلام شد تا طبق برنامه مداوایم را پیگیری کنم.

یزدانی افزود: این بار در تمرین مصدوم شدم و از این موضوع بسیار ناراحتم. واقعا بدشانسی آوردم و حالا باید مداوایم را شروع کنم تا ببینم چه زمانی مصدومیتم خوب می شود.

وی درباره اینکه آیا می تواند در تورنمنت لهستان شرکت کند یا نه؟ بیان کرد: نمی توانم ریسک کنم. دلم نمی خواهد با مصدومیت در تورنمنت لهستان شرکت کنم و اتفاقات تلخ جام جهانی تکرار شود و نتوانم مدال بگیرم. ترجیح می دهم در صورت بهبودی کامل به لهستان بروم و آبرویم به خطر بیفتد.

یزدانی درخصوص اینکه آیا رقابت های لهستان تاثیری در انتخابی های تیم ملی دارد یا نه؟ گفت: فکر نمی کنم اینطور باشد اما بهتر است در این باره مربیان تیم ملی نظر بدهند. شرکت در تورنمنت لهستان به این دلیل است که کادر فنی رقابت با خارجی ها را هم ببیند. من در انتخابی داخلی همه رقیبانم را با اختلاف شکست دادم و از این بابت مساله ای نیست.

یزدانی با اشاره به اینکه خودش را برای مسابقات جهانی آماده می کند، گفت: سریعا روند درمانی ام را پیگیری می کنم و همه تلاشم را به کار می گیرم تا برای مسابقات جهانی آماده شوم. امیدوارم تا مسابقات جهانی آسیب دیدگی ام بهبود پیدا کند تا شرایط خوبی داشته باشم و برای کسب مدال روی تشک بروم.

نظر شما