تاج خسیس ترین دوست من است

عابدینی: باید جایزه بهترین دفاع را به دکتر ظریف بدهیم

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۹۹۷۸۷
عابدینی: باید جایزه بهترین دفاع را به دکتر ظریف بدهیم
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: باید جایزه بهترین دفاع را به ظریف بدهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: به نظرم در مراسم انتخاب برترین های لیگ برتر باید جایزه بهترین دفاع را به ظریف بدهیم.

امیر عابدینی در نشست خبری سازمان لیگ گفت: ابتدا باید از ظریف وزیر امور خارجه تشکر کنم که این شادی را به ملت ایران داد. همین که اسرائیل این روز را روز سیاه تاریخ بشریت نامیده، باید به بزرگی این توافق پی برد. من اینجا اعلام می‌کنم که در مراسم بهترین‌ها جا دارد که جایزه بهترین دفاع را به آقای ظریف به خاطر دفاع از حق مردم ایران بدهیم و امیدوارم این مساله در هیات رئیسه سازمان لیگ رای بیاورد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در رابطه با تبلیغات محیطی فوتبال گفت: زمانی که ما می‌خواستیم مزایده‌ برگزار کنیم، خیلی دقیق پاکت‌ها باز شد و رزومه مورد بررسی قرار گرفت. به علت پیشینه‌ای که شرکت سروش داشت، من از ته دل علاقه‌مند بودم که این شرکت برنده شود که اگر سودی هم به دست می‌آورد، به جیب نظام می‌رفت. اما فاصله‌ها کم بود.البته سه شرکت که از یک جا تغذیه می‌شدند هم در مزایده شرکت داشتند که البته قصدشان این بود که ما را اذیت کنند. در نهایت پیشنهاد بر این مبنا قرار گرفت که کانون ایران‌نوین، تبلیغات را بگیرد، اما نگرانی ما در این بود که این شرکت تجربه کافی را ندارد و آیا می‌تواند به خوبی از عهده این کار بربیاید یا خیر؟

وی تصریح کرد: قرار شد که ما با آنها مذاکراتی را انجام دهیم و چون این شرکت ناشناخته بود، اگر به توافق نمی‌رسیدیم، اهلیتش را قبول نمی‌کردیم. اما دوباره وقتی پاکت‌ها مقابل هیات نظارت باز شد؛ ایران‌نوین انتخاب شد. ما در عقد قرارداد با این شرکت، نظارت خیلی دقیقی را داشتیم اما متاسفانه بستر برای تبلیغات نامناسب بود.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ ادامه داد: مشکل ما از آنجایی شروع شد که این شرکت درخواست ضرر و زیانش را کرد و گروه کارشناسی در این باره تشکیل شد. ضررهای وارده اول به خسارت ناشی از عدم پخش مسابقات لیگ برتر در سه هفته لیگ مربوط می‌شد. مساله دوم این بود که یک دوره تبلیغات دور زمین لحاظ نشد و مساله سوم عدم پخش لیگ دسته اول کشور بود.

عابدینی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث خسارت معنوی نیز وجود دارد. قرار بود بانک‌ها با شرکت ایران‌نوین همکاری کنند که متاسفانه ارسال یک نامه از ناکجاآباد باعث شد حراست بانک‌ها دیگر اجازه ندهند که قرارداد تبلیغات دور زمین به انجام برسد. متاسفانه این مساله و عدم همراهی سازمان صدا و سیما، چالش بزرگی را به وجود آورد و باعث شد تا شوک بدی به وجود بیاید و ما هم با تمام این تفاسیر مجبور شدیم با جلسات متعددی که برگزار می‌کنیم، راهکار خوبی به دست آورده و از این چالش عبور کنیم. ارقام و اعداد خسارت آنها بسیار درشت بود و ما از آنها می‌خواستیم تا طبق قراردادشان عمل کنند و این کار را برای آنان بسیار سخت کرده بود. می‌خواستیم ۱۲ درصد از آنها خسارت بگیریم اما شرایط را سنجیدیم و آن را به ۱۰ درصد تقلیل دادیم که این باعث شد تا ۲۰ درصد خسارت معنوی به شرکت داده شود.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در خصوص پرداخت‌های جدید نیز گفت: ۱۵ میلیارد تومان سه‌شنبه آینده قطعا پرداخت خواهد شد و سه میلیارد دیگر ظرف یک ماه آینده و شش میلیارد هم ضمانت‌نامه بانکی است که طبق قانون خواهیم گرفت تا تیم‌ها بتوانند شرایط خوبی را داشته باشند.ما اعلام کردیم که سقف اعلام نمی‌کنیم اما کاری می‌کنیم که باشگاه‌ها روی پای خودشان بایستند و من به شما می‌گویم که رقم درآمدی ما نزدیک به ۴۰ میلیارد است که تقریبا سه برابر دوره گذشته می‌باشد.

وی در خصوص مهدی تاج نیز گفت: او یک مرد صادق است اما به جرات می‌توانم بگویم که خسیس‌ترین دوست من در چند سال اخیر است که اگر شما در این چند سال از او حقوق گرفته‌اید، من هم حقوق گرفته‌ام. اما او یکی از فوتبالیست‌های قدیمی، مدیران خوب و از جانبازان جنگ تحمیلی است که زحمات زیادی برای فوتبال کشیده و با اینکه او از من کمتر است، جا دارد بابت زحماتی که می‌کشد، از او قدردانی کنم.!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز