قابلیت بزرگ شدن در جهان را داریم

اسماعیلاجیچ: در ایران فضا برای موفقیت فراهم است

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۹:۰۷:۱۳
کد خبر: ۲۹۹۸۶۰
اسماعیلاجیچ: در ایران فضا برای موفقیت فراهم است
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: هیچ مشکلی در ایران نداشته‌ام و تلاش می‌کنم با همین روند به کار خود ادامه دهم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عرفان اسماعیلاجیچ در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار داشت: از همان روز اول که وارد ایران شدم اتمسفر و جو خوبی را دیدم. پیش از حضورم در ایران کمی از این کشور شناخت داشتم اما زمانی که پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به من شد درباره هندبال ایران تحقیق کردم و دیدم که این تیم پتانسیل موفقیت را دارد.

وی افزود: در ایران فضا برای موفقیت فراهم است و این برای من یک چالش بزرگ محسوب می‌شود.

سرمربی صرب تیم ملی ادامه داد: باید کار کنیم تا فاصله‌مان با هندبال سطح اول جهان کمتر شود. باید برای رسیدن به این پیشرفت همه امکانات فراهم باشد. به نظرم ایران قابلیت بزرگ شدن در هندبال جهان را دارد.

اسماعیلاجیچ در خصوص مسابقات المپیک نیز گفت: ما برای اینکه به سطح خوبی برسیم نیاز به زمان داریم، بنابرین چندان به مسابقات قطر نگاه نکنید.

وی درباره شانس صعود ایران به المپیک خاطر نشان کرد: در ورزش هر چیزی امکان‌پذیر است. قطر 15 بازیکن خارجی در تیم خود دارد و خیلی آماده است. اگر ما می‌خواهیم به سطح این تیم برسیم باید تلاش فراوانی داشته باشیم و بازیکنانی را بسازیم که بتوانند خود را به سطح جهانی برسانند. اگر این هدف محقق شود هیچ چیز ناشدنی نیست.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران درباره حضور بازیکنان مختلف در اردوهای این تیم اظهار داشت: درها به روی هیچ بازیکنی برای رسیدن به لیست نهایی بسته نیست و این اردوها نیز به منظور چک کردن نفرات مختلف و پیشنهاد شده است.

اسماعیلاجیچ در پایان گفت: تا الان هیچ مشکلی در ایران نداشته‌ام و تلاش می‌کنم با همین روند به کار خود ادامه دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز