مصطفی هاشمی در گفتگو با برنا:

صعودمان به المپیک حتمی است/ انگار بسکتبالی نیستم

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۹۹۲۴
صعودمان به المپیک حتمی است/ انگار بسکتبالی نیستم
سرمربی مهرام گفت: با پتانسیل و قابلیت‌های بسکتبال نیازی به سرمربی خارجی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی بسکتبال بعد از نزدیک به یک سال، تنها دو ماه فرصت دارد تا با سرمربی آلمانی که به تازگی به تیم دعوت شده است، خود را برای رقابت های جام ملت های آسیا آماده کند و به المپیک برسد.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم مهرام که قهرمان لیگ ملی و لیگ حرفه ای شد راجع به آمادگی تیم ملی و احتمال صعود به المپیک به خبرنگار برنا گفت: هرچند که تیم ملی ایران مدت ها است که تمرین جمعی نداشته و تنها دو ماه فرصت دارد، اما در این مدت بازیکنان تمرینات انفرادی خود را به طور مرتب داشته اند و آمادگی لازم را برای شرکت در اردوی تیم ملی دارند. بسکتبالیست ها به تازگی از دل لیگ بیرون آمده و طی آن خودشان را اثبات کرده اند.

وی با تاکید بر این نکته که بدون هیچ تردیدی صعود تیم ملی بسکتبال به المپیک قطعی است، افزود: دو ماه برای تیمی که قهرمان آسیاست و بازیکنان آن پتانسیل بالایی دارند کافی است تا صعود کنند و به المپیک برسند که اگر قرار باشد این اتفاق نیافتد باید دلیل آن را در جای دیگر جست نه در بازیکنان.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص سرمربیگری تیم ملی با ایشان صحبت شده است یا نه گفت: کسی سراغ ما نمی آید! ماه هاست که کسی اسمی از من به عنوان بسکتبالی نبرده و گویی اصلا ما وجود نداریم.

دارنده هشت جام قهرمانی در لیگ های مختلف، به حضور سرمربی خارجی در تیم پرداخته و عنوان کرد: من همیشه معتقد بودم که سرمربی تیم ملی ایران، باید ایرانی باشد این نکته را هشت سال است که تاکید می کنم و معتقدم این تیم با این پتانسیل و قابلیت ها نیازی به سرمربی خارجی ندارد.

او در ادامه به سرمربیگری آینده تیم مهرام اشاره کرد و افزود: حتی برای سرمربیگری تیم خودم مهرام هم با من صحبتی نشده است و اصلا معلوم نیست که آیا من در تیم خودم خواهم ماند یا نه؟! متاسفانه بسکتبال ایران در جاهایی به بیراهه می رود.

هاشمی همچنین دو قسمت شدن لیگ را مورد انتقاد قرار داد و گفت: پیش از این هم گفته ام که لیگ باید یا لیگ جوانان باشد مثلا زیر 21 سال و در کنار آن بازی های دیگر بسکتبال انجام شود. برای مثال در تابستان مسابقات مختلفی برگزار شود تا بقیه بسکتبال که در لیگ نیست، نخوابد. برگزاری دو لیگ با شرایط فعلی  با توجه به اینکه فاصله دو لیگ کم است، هیچ فایده ای برای بسکتبال ندارد.

سرمربی پیشکسوت مهرام در پایان با لحن اعتراضی متذکر شد: متاسفانه کسی ارزشی به حرف های من قایل نیست ومن همیشه در بیان نظرات محکوم شده ام.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز