مظلومی باز هم حاتمی را نخواست

حاتمی نیامده رفت!

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۵:۰۴
کد خبر: ۳۰۰۱۰۰
حاتمی نیامده رفت!
حضور مهاجم فصل گذشته ملوان در استقلال برای دومین بار منتفی شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، داستان فرزاد حاتمی و باشگاه استقلال داستان عجیبی شده است. این مهاجم که در نیم فصل دوم فصل گذشته در ملوان عملکرد خوبی داشت و یکی از دلایل ماندن تیمش در لیگ برتر شد، در لیست پرویز مظلومی برای استقلال 94 قرار داشت. مذاکرات مسئولان نقل و انتقالات با حاتمی شروع شد اما پیشنهاد مالی استقلالی ها حسابی به حاتمی بر خورد. همین باعث شد او با انجام چند مصاحبه جنجالی حسابی از خجالت باشگاه استقلال دربیاید.

حاتمی که در طول یک فصل حضورش در استقلال فقط یک نیم فصل خوب بود، انتظار داشت با پیشنهاد یک میلیاردی به جمع آبی پوشان برگردد، اما پیشنهادی که به او داده شد کمی بیشتر از پانصد میلیون تومان بود. این اتفاق حسابی حاتمی را عصبانی کرد و واکنش نشان داد: "من برای یک نیم فصل بازی کردن در استقلال آن هم دو، سه سال پیش 400 میلیون گرفتم اما مدیران استقلال به من گفتند که 500، 600 میلیون تومان بابت یک فصل به من می‌ دهند که من قبول نکردم. به هر حال بازیکن باید شأنش حفظ شود. من نمی‌ توانم یک سال در کنار بازیکنی بازی کنم که هم تراز من است و یک میلیارد هم پول گرفته."

همین صحبت ها باعث شد مظلومی که نظرش عوض شده بود و می خواست حاتمی را برای استقلالی شدن راضی کند، وقتی در جریان صحبت های تند حاتمی قرار گرفت نظرش عوض شد و تصمیم گرفت قید حاتمی را بزند. در واقع بعد از منتفی شدن حضور برونو سزار در استقلال، حاتمی یکی از گزینه های اصلی کادرفنی شد اما برخورد تند این مهاجم فرصت حضور دوباره در استقلال را از او گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز